ЕКСПЕРТ АНАЛІЗУЄ МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЛІТАКОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ

Завдяки інвестиціям підприємства виконали роботи з імпортозаміщення для літаків «Антонов». Аудит ДП «Антонов» засвідчив, що з 2015 року по вересень 2020 року підприємство спрямувало 542 млн грн на реалізацію програми імпортозаміщення комплектуючих із РФ для двох типів літаків – Ан-148 і Ан-178. Але результати виявилися сумнівними.

Про це в статті для «Лівого берегу» повідомив директор Центру досліджень армії, конверсії та роззброєння Валентин Бадрак.

«Зокрема, перший серійний літак Ан-178 № 007 має ще чимало комплектуючих російського походження. Про це кажуть неохоче та переважно анонімно. Зокрема, й про те, що частина таких вузлів була закуплена в західних компаній як їхня продукція. ЗМІ називали принаймні одну таку компанію – Boeing Distribution, через яку купували комплектуючі для літаків Ан-148, Ан-158 і Ан-178. Хоча є й інші постачальники, зокрема з Італії. Водночас заступник генерального директора ДП «Антонов» з виробництва Олександр Витушко запевнив, що «Антонов» планує завершити імпортозаміщення літака Ан-178 уже до кінця року», — пише В. Бадрак.

Крім того, експерт переконаний, що більшу частину імпортозаміщення здійснити можна, але для цього потрібна чесність і цілеспрямована робота. Зокрема, однією з ключових проблем залишаються матеріали конструкції – алюміній Д-16 і титан ВТ-22.

Поделиться публикацией