Представники влади Перу у режимі онлайн конференції підтвердили чинність контракту на постачання Україною літака Ан-178.
Про це 12 листопада ц.р. Укрінформу повідомили в ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт».
Напередодні українська сторона провела на замовлення Міністерства внутрішніх справ Республіки Перу онлайндемонстрацію з місця складання літака Ан-178.
Від української сторони у відеоконференції взяли участь представники ДП «АНТОНОВ» та ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт», Міністерства закордонних справ України та посольства України в Перу.
Представники перуанської влади запевнили, що контракт на постачання АН-178 є діючим і не існує жодних причин для його розірвання, – наголосили в СпецТехноЕкспорті.
Перуанського замовника представили керівники Управління з адміністративних та фінансових питань Міністерства внутрішніх справ Перу, Національної поліції Перу, Офісу з питань стратегічних закупівель управління авіації Національної поліції Перу.
На прохання перуанського замовника Україна провела онлайндемонстрацію з місця складання літака АН-178.
Такий захід провели через обмеження в закордонних відрядженнях ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт» та ДП «АНТОНОВ» у зв’язку з карантином.
«В.о. генерального директора ДП «АНТОНОВ» Сергій Бичков поінформував замовника про ступінь готовності літака та його агрегатів, провів детальну демонстрацію всього виробничого процесу безпосередньо з агрегатно-складального цеху, в якому будують літак (серійний номер 006), призначений для постачання в Республіку Перу», – зазначили на підприємстві.
Літак Ан-178 для міністерства внутрішніх справ Перу перед встановленням та закріпленням крил
У Перу підтвердили чинність контракту на Ан-178. Літак Ан-178 для міністерства внутрішніх справ Перу перед встановленням та закріпленням крил Стопкадр з відео ICTV
За словами Бичкова, на сьогодні літак знаходиться на стадії монтажу систем, в тому числі системи кондиціонування та протипожежної системи.
«Два місяці тому ми виконали кінцеве стапельне складання фюзеляжу цього АН-178 для Національної поліції Перу. Після цього були проведені роботи з кінцевого складання планера літака. Виготовлені та встановлені такі агрегати, як хвостове оперення, центроплан, консольні частини крила. Кесон крила пройшов випробування на загальну герметичність. Розпочато монтаж систем, в тому числі системи кондиціонування та протипожежної системи», — зазначив він.
Бичков додав, що вже виготовлено пілони та практично всі агрегати, потрібні для навішування двигунів. Ведуться роботи зі встановлення дверей та люків.