Про це повідомив Defense Express з посиланням на передачу «Security Talks з Валентином Бадраком».
«У нас сьогодні розроблена конструкторська документація. Ми освоїли практично, я б сказав, 90% компонентів і складових гелікоптерів (МСБ-2 та МСБ-8)», — повідомив в інтерв’ю «Security Talks з Валентином Бадраком» директор з корпоративних прав та інвестиційних проектів АТ «Мотор Січ» Володимир Семенов.
Він зауважив, що Уряд (точніше окремі міністерства) звертає недостатньо уваги на важливе питання, що окрім успішного завершення дослідно-конструкторських робіт зі створення українського гелікоптера, необхідне також й розгортання власне серійного виробництва. Що може бути дуже складним для приватного підприємства без додаткової підтримки.
«Окрім ДКР необхідно ще й проводити підготовку серійного виробництва. І серійне виробництво, можливо, вимагає набагато більшої уваги, ніж проведення дослідно-конструкторських робіт», — наголосив Володимир Семенов, додавши, що це, зокрема, пов’язано з дуже стрімким розвитком сучасних технологій.
У проекті виробництва українських гелікоптерів наразі бере участь 230 підприємств України.