«АНТОНОВ» ОФІЦІЙНО ПЕРЕНІС ТЕРМІН ПОЧАТКУ ЛЬОТНОЇ ПРОГРАМИ ПЕРШОГО АН-178-100Р ДЛЯ ЗСУ

«Побудова літаків Ан-178 за контрактом з Міністерством оборони України також відбувається згідно з графіками, узгодженими з замовником. Завершено побудову планера першого літака. Проводиться монтаж систем. Підняти цей літак у небо планується у першому півріччі наступного року», — повідомила прес-служба ДП «Антонов».

Про це повідомив Defense Express з посиланням на звіт підприємства.

 

За інформацією видання, до теперішнього часу повністю завершено роботи з побудови зразка Ан-178, призначеного для виконання льотних сертифікаційних випробувань. Закінчується відпрацювання всіх систем літака, в тому числі імпортозаміщених виробництва компаній країн дальнього зарубіжжя, в тому числі США, Канади, Франції, Німеччини та ін. Наразі літак готується до першого польоту», — відзвітували у прес-службі держпідприємства..

У виданні нагадали, що у жовтні планер першого Ан-178-100Р ще не був до кінця зібраним. Готовність транспортника оцінювали у 80%.

Згідно з виданням, ймовірно також означає, що «Антонов» нарешті отримав та змонтував на літак нову версію турбореактивних двоконтурних двигунів Д−436−148ФМ від «Мотор Січ» та «Івченко-Прогрес», а також нові титанові шасі, які замовляли на ДП «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О. М. Макарова» (хоч про їх постачання окремо не повідомлялося).

Нові турбореактивні двоконтурні двигуни Д−436−148ФМ для Ан-178-100Р без російських складових виготовляють на «Мотор Січ».

«Паралельно ведуться роботи з виготовлення другого літака. Вже побудоване крило та хвостове оперення. Здійснюється остаточне складання фюзеляжу. Потім відбудеться стикування зазначених агрегатів. Таким чином, у грудні поточного року, з випередженням затверджених графіків, буде повністю побудований планер цього Ан-178», — наголосили у прес-службі ДП «Антонов».

Тобто фактично на держпідприємстві з невідомих причин вирішили потужно прискоритись й за два місяці не просто завершити обіцяне раніше стапельне складання другого фюзеляжу, а й добудувати весь другий транспортник до «жовтневого» стану Ан-178 №007 (об’єднати в одне ціле фюзеляж, гондоли двигунів, крило, оперення, кіль, шасі, силовий набір, а також низку систем планера), вказують в Defense Express.

Поделиться публикацией