ДП «ЛЬВІВСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД» ПРЕДСТАВИЛО ВІЙСЬКОВИМ ОНОВЛЕНИЙ БРОНЬОВАНИЙ ТЯГАЧ СЕРЕДНІЙ БТС-4

Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром», представило військовим оновлений броньований тягач середній БТС-4 з покращеними тактико-технічними характеристиками.

Про це 26 листопада ц.р. повідомила пресслужба відомства.

БТС-4 успішно пройшов типові випробування та вже переданий замовнику для експлуатації у Збройних Силах України. Основне призначення БТС-4 – евакуація та буксирування несправної, пошкодженої гусеничної та колісної військової техніки в умовах бойових дій.

«Під час модернізації і комплектації цієї машини для Збройних Сил України ми максимально врахували їхні побажання. На сьогоднішній день модернізований БТС-4 успішно пройшов типові випробування і відправлений у війська. Хочу зазначити, що ми провели переддоговірну роботу з Міноборони на відновлення партії броньованих тягачів БТС-4 наступного року, виробничі потужності підприємства вже підготовлені», – повідомив керівник ДП «Львівський бронетанковий завод» Віктор Андрощук.

Відтак сучасна бронемашина отримала нову кранову установку з гідравлічним приводом, що дало БТС-4 можливість піднімати вантажі до 12 тонн для проведення у польових умовах монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, зокрема танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. Встановлено електрозварювальне обладнання, яке живиться від генератора бронемашини та дозволяє проводити електрозварювальні роботи. Така комплектація машини дає екіпажу змогу виконувати повний перелік робіт з поточного та середнього ремонту бронетехніки в польових умовах.

Машину комплектували тяговою лебідкою із тросом робочою довжиною 200 м, для евакуації техніки масою до 100 тонн. Щоб полегшити роботу екіпажу фахівці встановили додаткову лебідку, яка загалом служить для видачі тросу основної лебідки на відстань до 200 м.

Для розчистки шляхів і обладнання позицій тягач отримав сучасне бульдозерне обладнання. Збільшився і запас ходу за рахунок додаткових паливних баків. Крім того, заводчани встановили двигун потужністю 580 к/с, що надає можливість 38-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху не менше 40 км/год. Екіпаж машини складається з 3 осіб.

 

Поделиться публикацией