У 2014-му цей аеродром відновив свою роботу у військових цілях. Трохи пізніше там розпочали ремонтно-відновлювальні роботи, спочатку силами авіаційної комендатури та окремого інженерного батальйону. Зокрема у 2016-му була здійснена заміна штучного покриття злітно-посадкової смуги.
На 2018 рік сплановано подальше будівництво, ремонт і відновлення інфраструктури — будівель ескадрилей, чергової ланки, авіаційних ТЕЧей, вартового приміщення, командно-диспетчерського пункту, складу РАО тощо.
Як повідомляє сайт Military Aviation, 10 квітня 2018 року Командування Повітряних Сил ЗСУ та ДП МОУ «Центральний проектний інститут» уклали два договори на проведення проектно-вишукувальних робіт по об’єктах «Нове будівництво будинку ескадрильно-технічного будинку на аеродромі Луцьк» та «Нове будівництво будинку чергової ланки на аеродромі Луцьк».
Роботи включатимуть інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування; розробка проектно-кошторисної документації; проходження державної експертизи проектно-кошторисної документації. Термін робіт – до кінця серпня 2018 року.
Планується, що ескадрильно-технічний будинок матиме площу 360 кв.м, а чергової ланки 276 кв.м. Обидві будівлі з водопостачанням та каналізацією, утеплені мінватою, обладнані металопластиковими вікнами та дверями, а також фасадами пофарбованими у колір «хакі».
До 2004 року в Луцьку базувався 806-й бомбардувальний авіаційний полк. У подальшому аеродром використовувався як резервний, а також для бойового застосування авіації на полігоні «Повурськ».
На відміну від багатьох аеродромів, які «вивільнялися» у ході скорочення, тут збережено всю інфраструктуру. Головне — діюча бетонка, здатна приймати великі літаки. Довжина злітно-посадкової смуги понад 2500 метрів, є й ґрунтова смуга.