Укладений контракт з Перу щодо поставки літаків Ан- 178 не обов’язково означає, що поставки відбудуться, тому що відбулися значні зміни у політичній верхівці Перу.
Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Оборонно-промисловий кур’єр» стверджує колишній представник України в Латинській Америці Володимир Кравченко (Радник «Укрспецекспорту» в тому регіоні 2010-2013 рр., в 2013 році був радником Державної служби експортного контролю, брав участь на початку переговорного процесу з Перу у 2013 році щодо укладення цього контракту).
За його словами, контракт на поставку національнії поліції Перу Ан-178 український спецекспортер «Спецтехноекспорт» уклав в 2019 році, українська сторона отримала передоплату.
«До того ж, є досить багато противників цього контракту в середині країни (в Перу), тому його необхідно захистити».
За його словами, для цього необхідно перебувати в тому регіоні, вести перемовини з посадовцями та організовувати відповідні публікації в місцевих ЗМІ. Серед слабких місць літака Ан-178 Володимир Кравченко назвав відсутність міжнародної сертифікації, зокрема ICAO (Міжнародна організація цивільної авіації)», — додав він.
Наразі відомо, що ДП «Антонов будує перший замовлений літак Ан-178 для Перу.