«АНТОНОВ» ЗАВЕРШИВ ФЮЗЕЛЯЖ ДЛЯ ПЕРШОГО ВІЙСЬКОВОГО БАГАТОЦІЛЬОВОГО ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА АН-178-100П ДЛЯ ПС УКРАЇНИ

На ДП «Антонов» завершили складання першого корпусу військового багатоцільового транспортного літака Ан-178-100П для Повітряних сил України.

Про це повідомляє Мілітарний з посиланням на Defence Blog.

 

Раніше повідомлялося, що авіабудівне підприємство «Антонов» отримало державне замовлення на три літаки Ан-178 для Міністерства оборони України 29 грудня 2020 року.

Будівництво відбуватимуться під державні гарантії, а кошти на фінансування проєкту трьох нових літаків Ан-178 надав АТ «Укрексімбанк», про що з ДП «Антонов» було підписано відповідну угоду.

Перед цим Міністерство оборони України підготувало проєкт закупівлі трьох військово-транспортних літаків Ан-178 у варіанті для Повітряних Сил ЗС України.

У перспективі чисельність літаків Ан-178 у складі Збройних сил України має бути збільшена.

Новий Ан-178-100П – це вдосконалена версія авіаційної платформи Ан-178, призначена для заміни застарілих військово-транспортних літаків Ан-12 та Ан-26.

Новий середній військово-транспортний літак забезпечує поєднання надійних характеристик та низьких експлуатаційних витрат. Ан-178-100П пропонує такі основні моменти, як максимальна крейсерська швидкість до 825 км/год та максимальна дальність польоту до 4200 км.

Новий літак розроблений для швидкого та ефективного перевезення вантажів, та десанту.

З максимальним корисним навантаженням до 18 тонн і об’ємом 167 м3 (без вантажної рампи 122 м3), Ан-178-100П може перевозити численні великогабаритні вантажі, включаючи транспортні засоби.

За данними ДП “Антонов”, Ан-178 дозволяє здійснювати повітряне скидання вантажів і транспортних засобів вагою до 7,5 т. На підприємстві відзначають, що літак здатний летіти на низькій швидкості – 150 км/год, що дозволить здійснювати більш ефективне (концентроване на площі) десантування бійців.

У військовому варіанті, Ан-178-100П зможе вмістити до 90 солдатів або 70 десантників. Вантажна кабіна також забезпечує конфігурації для перевезення поранених або хворих (48 поранених на носилках + 15 сидячих або 8 медичних модулів).

Поделиться публикацией