“Україна зміцнила свої позиції та розширила можливості з ремонту військової техніки радянського виробництва на ринках третіх країн”, – так у ДП ДГЗІФ “Укрінмаш” прокоментували відкриття 25 січня 2018 р. нового сервісного центру у Народній Республіці Бангладеш. Таку інформацію надав прес-центр концерну «Укроборонпром».
Цей сервісний центр було створено на прохання командування Військово-повітряних сил Бангладеш, пілоти яких активно застосовують гелікоптери типу Мі-8/Мі-17 для виконання різноманітних завдань.
Участь у відкритті Сервісного центру взяла офіційна українська делегація за участю представників Державного концерну “Укроборонпром”, ДГЗІФ “Укрінмаш”, та керівництва авіаремонтного заводу “Авіакон”, фахівці якого забезпечують проведення капітально-відновлювального ремонту, переобладнання і модернізацію вертольотів сімейства Мі всіх типів і модифікацій в інтересах Збройних Сил України та іноземних замовників.
У 2013-2014 рр. на “Авіаконі” проводився ремонт гелікоптерів з Бангладешу, під час якого представники цієї країні набували у Конотопі власного досвіду з ремонту вузлів та агрегатів авіаційної техніки. З відкриттям сервісного центру регламентні роботи, а також проведення капітального та відновлювального ремонту фюзеляжу гелікоптерів Мі-8/Мі-17 буде здійснюватись безпосередньо на території замовника, до чого прагнуло командування ВПС Бангладеш. У сервісному центрі на постійній основі також перебуватиме і гарантійна бригада підприємства “Авіакон”.
За словами директора підприємства «Авіакон» І. Марченка, відкриття подібного сервісного центру є визнанням якості послуг, що надає своїм партнерам Україна при проведенні капітально-відновлювальних робіт військової техніки радянського виробництва. За часів Радянського Союзу конотопське підприємство “Авіакон” якраз і було створено для того, аби проводити ремонт, а згодом – і модернізацію гелікоптерів типу Мі-24, Мі-8 та їхніх експортних версій. «Наш завод має усі необхідній можливості, усе необхідне устаткування, документацію та фаховий персонал для того, аби проводити роботи з ремонту, здійснювати комплексне сервісне обслуговування військових вертольотів, а також навчати іноземних фахівців», – підсумував Ігор Марченко.