ГОЛОВА ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКОГО ПІДКЛАСТЕРУ ОКРЕСЛИЛА ГОЛОВНІ ПРОБЛЕМИ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ

Серед головних проблем кораблебудування є відсутність державної політики в цьому напрямку, а також відсутність програми кораблебудування та координації між різними державними структурами, які повинні створити таку програму.

Про це в інтерв’ю «Апострофу» розповіла директор приватної науково-виробничої корпорації «Клівер», голова Військово-морського підкластера, що організаційно входить до громадської спілки «Морський кластер України» та об’єднує півтора десятка приватних та державних підприємств Оксана Врублевська.

«В такі програмі повинні бути точно визначені типи, кількість катерів та кораблів, а також послідовність постачання їх у Військово-морські сили України. Така організованість є ключовою для розвитку вітчизняного кораблебудування та підтримання його спроможності», — додала вона.

Крім того, О. Врублевська наголосила, що проблема також існує в стабільності фінансування.

«Стабільність фінансування – запорука успішного виконання проектів. Наприклад, той таки проект українського корвета. Там фінансування було перерване і відповідно проект не був виконаний», — пояснила вона.

Підсумовуючи О. Врублевська додала, що вітчизняні виробники завжди будуть вигіднішими за іноземних. Бо це робочі місця та оподаткування, яке залишається в Україні. Також це розвиток технологій. Навіть якщо фінансування не дуже велике, але стабільне – це дає підприємствам шанс виконати проект та знайти додаткові джерела фінансування.

Поделиться публикацией