ВМФ США УКЛАВ КОНТРАКТИ З ШІСТЬМА КОМПАНІЯМИ НА ДОСЛІДЖЕННЯ В РАМКАХ СТВОРЕННЯ ВЕЛИКИХ БЕЗПІЛОТНИХ НАДВОДНИХ КОРАБЛІВ

ВМФ США уклав контракти на загальну суму 41,99 млн доларів з шістьма компаніями на дослідження в рамках створення великих безпілотних надводних кораблів класу LUSV (Large Unmanned Surface Vessel).

Про це повідомив Український мілітарний портал, посилаючись на Naval News.

Кожен контракт включає опціон на інженерно-технічну підтримку, реалізація якого призведе до збільшення сукупної вартості всіх контрактів до 59,48 млн доларів.

Контракти отримали компанії Huntington Ingalls Inc., Lockheed Martin Corp., Bollinger Shipyards Lockport, LLC, Marinette Marine Corp., Gibbs & Cox Inc. і Austal USA.

Рішення ВМФ США прийнято за результатами відкритого конкурсу, який почався з публікації запиту пропозицій у 2019 фінансовому році.

Укладені контракти передбачають роботи з уточнення специфікацій і вимог до великого безпілотного надводного судна і проведення досліджень надійності. Цей етап передує тендеру на детальне проєктування і будівництво нових морських дронів.

“Дослідження дозволять флоту працювати безпосередньо з промисловістю, щоб уточнити вимоги до доступного, надійного й ефективного великим безпілотному надводному кораблю, а також знизити ризики при проведенні наступних етапів”, – заявив капітан Піт Смолл, який очолює програму безпілотних морських систем (PMS 406) в командуванні кораблебудування й озброєння ВМФ США.

Згідно з раніше оприлюдненою концепцією розвитку безпілотного флоту, великі надводні кораблі класу LUSV повинні перевищувати в довжину 50 метрів. Вони призначені для виконання широкого кола завдань, починаючи від доставки вантажів і закінчуючи веденням радіоелектронної боротьби.

Раніше, в липні 2020, ВМФ США уклали контракт з компанією L3 Harris Technologies на розробку прототипу перспективного надводного безпілотного апарату середнього класу MUSV (Medium Unmanned Surface Vehicle).

Апарат довжиною до 50 метрів повинен бути максимально автономним. Зокрема, командування хоче, щоб одна людина могла дистанційно керувати дроном протягом усього маршруту. Ряд завдань MUSV повинен виконувати самостійно: наприклад, без втручання людини обходити перешкоди й не заважати руху інших кораблів і судів, уникати мілин, враховувати погоду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поделиться публикацией