НА ЛІТАКИ АН-178 ДЛЯ ЗСУ ЗАМОВИЛИ РОСІЙСЬКІ ДВИГУНИ

Попри заяву генерального директора ДК «Укроборонпром» Юрія Гусєва про 100% імпортозаміщення Ан-178, для нього замовили російські двигуни.

Про це 22 грудня ц.р. повідомило інформаційно-консалтингове агентство Defense Express.

Повідомляється, що Defense Express отримав у своє розпорядження цілий ряд документів ДП «Антонов», що входить до складу ДК «Укроборонпром», датованих 2021 роком. Вони підтверджують замовлення російських комплектуючих для побудови трьох військово-транспортних літаків Ан-178-100Р (номери 007, 008 та 009), які замовило Міноборони України, а також для дослідного літака Ан-178 (номер 001).

Мова йде про допоміжні газотурбінні двигуни ТА18-100, які розроблені та серійно виготовляються російською компанією «НПП «Аэросила». Ця компанія з 2017 року фігурує у переліку підсанкційних підприємств.

Відповідний договір на закупівлю трьох двигунів ТА18-100 для літаків Ан-178-100Р на 816 тисяч євро був укладений з Aerogulf FZC у червні 2021 року. Компанія зареєстрована у вільній економічній зоні аеропорту Шарджа в Об’єднаних Арабських Еміратах.

Ця компанія вже неодноразово фігурувала, як постачальник російських деталей для «Антонова». Наприклад, у 2020 році через неї пройшло 4,16 млн доларів за аналогічні допоміжні двигуни ТА-18-200-124 для «Русланів», які теж виробляються російською «Аэросила».

До речі, ще у 2016 році ДП «Антонов» ремонтував двигуни у компанії із дуже схожою назвою — «Aerosila Gulf FZC», яка є центром сервісного обслуговування російської «Аэросили».

Поделиться публикацией