На літаках Антонова російські вузли замінили комплектуючі з США, Канади, Франції, Німеччини.
Про це повідомив генеральний директор ДП «Антонов» Сергій Бичков в інтерв’ю «Апострофу».
За його словами, знайдено «аналоги практично всіх систем».
«Однак ми намагаємося збільшувати частку комплектуючих українського виробництва. Адже всі розуміють, що «Антонов» — конкурент, тому нам ніби й допомагають, але насправді не дуже активно: то відповідного дозволу немає, то ще чогось. Існують обмеження і на поставки для літаків військового призначення», — зазначив очільник підприємства.
С. Бичков також поінформував про перспективи виготовлення Ан-178:
«Повне імпортозаміщення ми зробили на першому літаку Ан-178. У наступному році планується провести його льотні випробування. Як керівник запевняю, що виробництво практично всіх комплектуючих, які ми купуємо в далекому і близькому зарубіжжі, з часом можна налагодити в Україні, тому що я знаю і наукові, і технічні, і виробничі можливості наших підприємств. Наведу класичний приклад: є всесвітньо відоме підприємство «Хартрон», яке розробляло систему управління для «Бурана», і він без пілота приземлився на Байконурі з точністю по осі 2 метри, в сторону — 1 метр. То що, «Хартрон» не може розробити систему управління для нашого літака? Тому я зібрав керівників понад 30 підприємств за напрямками гідравліки, бортового радіоелектронного обладнання, шасі, інших агрегатів і запропонував почати спільну роботу. Переконаний, що через 3-5 років українське літакобудування буде забезпечено комплектуючими українського виробництва».