УКРАЇНА МАЄ МАЛЕНЬКІ ШАНСИ ЗАЛИШИТИСЯ В ТОП-10 АВІАЦІЙНИХ ДЕРЖАВ СВІТУ

Україна входить до десяти країн світу, що володіють повним циклом створення авіаційної техніки, проте такого документа у вітчизняних літакобудівників не було упродовж восьми років. Про це повідомляє Вікторія Бондарчук у своїй статті порталу Українська Правда 21 серпня ц.р.

Автор статті наголошує на тому, що брак підтримки літакобудування призвів до зупинки серійного виробництва літаків, відставання галузі від світового рівня в науково-дослідній, проектній та виробничій сферах, скорочення кількості фахівців.

«З 2016 року в країні не побудовано жодного серійного літака. У радянські часи щороку тільки на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві та державному підприємстві «Київський авіаційний завод «Авіант», який нині входить до складу ДП «Антонов», випускалося близько 200 літаків», — підкреслює В. Бондарчук.

Вона переконана, що факт появи стратегії є позитивним явищем. Це свідчить про те, що влада пам’ятає про існування в Україні авіабудування і намагається його відродити. Втім, ухвалений Кабміном документ навряд чи дозволить зберегти лідерські позиції на світовому ринку літакобудування.

Раніше в ЗМІ повідомлялося, що у червні 2018 року на сайті Кабміну була опублікована «Стратегія відродження вітчизняного авіабудування на період до 2022 року».

Ще одна серйозна проблема літакобудівників — вичерпання наукових розробок. «Для створення літака потрібні передові рішення, що базуються на новаціях та конструкторських і технологічних знахідках. Проте робота з профільними інститутами щодо авіаційних матеріалів та технологій недостатня», — підсумовує автор.

3

Поделиться публикацией