Розробник літака має право вибору. Звісно, ми маємо робити якусь дельту, щоб цей вибір був на користь нашого виробника, але навіть якщо ця дельта не дозволяє даному літаку конкурувати на світових ринках, то розробник має право поставити туди двигуни іншого виробника, щоб продавати літаки.
Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Оборонно-промисловий кур’єр» зазначив віце-прем’єр-міністр України – міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський, відповідаючи на питання щодо відродження авіаційної промисловості.
«Моє ставлення абсолютно нормальне. На ринку існує конкуренція і, звичайно, я як нормальний українець хотів би, щоб на наших літаках були наші двигуни. У нас є підприємство, яке здатне це робити. Ясно, що мова йде про «Мотор-Січ»», — додав він.
Крім цього, співбесідник додав, що зараз світ настільки щільний і дуже вимогливий на авіаційних ринках, що можливо йти на такі кроки.
«Сертифікація загалом – це окрема тема. Ми дуже багато часу згаяли. Нам треба було уже давно завершити всі процедури, щоб ми могли спокійно проходити сертифікацію в Європі та Америці. Звичайно, це не просто, треба нашу промисловість до цього готувати. Необхідний перехідний період. Втім, якби ми почали це робити із самого початку незалежності, то за ці роки напевно давно б здійснили», — підсумував О. Уруський.