Для можливості отримати нові винищувачі у Повітряні Сили ЗСУ не проводилось ґрунтовного аналізу.
Про це 30 жовтня ц.р. повідомив Український мілітарний портал, посилаючись на повідомлення віцепрем’єр-міністра України – міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Олега Уруського.
Відповідну інформацію він озвучив на брифінгу присвяченого підсумкам роботи Урядової комісії з розслідування причин катастрофи літака Ан-26Ш.
Щодо перспектив закупівлі винищувачів для Повітряних сил за кордоном, Уруський підтвердив, що такі плани дійсно існують.
…ці програми дороговартісні і без ґрунтовного аналізу, без розгляду цього питання урядом та на засіданні РНБО такі рішення прийматись не можуть, – сказав віцепрем’єр-міністр
Тобто відповідні роботи спочатку мають бути проведені у Міністерстві оборони та Генеральному штабі ЗСУ, після чого прийматися відповідні рішення на політичному рівні.
Напередодні Командувач Повітряними Силами генерал-полковник Сергій Дроздов виступив за єдиний тип багатоцільового винищувача, який згодом замінив би усі типи бойової авіації радянського зразка: винищувачі, штурмовики, бомбардувальники.
Як варіант переозброєння він навів у приклад Польщу, що спочатку придбала певну кількість багатоцільових винищувачів F-16 та згодом поступово проводить переозброєння.
Такий досвід Польщі був би і для нас найбільш прийнятний: отримати ескадрилью винищувачів та поставити її на озброєння в одній з бригад тактичної авіації Повітряних Сил, – розказав генерал-полковник
На запитання по отриманню більш сучасних типів багатоцільових літаків для українських льотчиків Сергій Дроздов уточнив, що це би було добре, але цей процес значно триваліший та дороговартісний.
Зараз Повітряні Сили ЗСУ експлуатують одразу чотири типи бойових літаків:
винищувачі Су-27
винищувачі МіГ-29
штурмовики Су-25
бомбардувальники Су-24М та створені на їх базі літаки-розвідники Су-24МР
Така широка номенклатура бойових літаків ускладнює та здорожчає їх утримання через унікальність запасних частин для кожного з типів.