Для забезпечення безпеки польотів у Збройних силах України потрібно збільшити закупівлю тренажерів для різних типів літаків та гелікоптерів, які є на озброєнні в ЗСУ та використовуються для підготовки особового складу та експлуатації в учбово-бойових та бойових цілях.
Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Оборонно-промисловий кур’єр» зазначив президент концерну «Маркет-Матс» Ігор Крол.
До того ж, співбесідник вважає, що одна з причин чугуївської трагедії в тому, що тренажера в Україні на літак Ан-26 взагалі немає.
«Наша компанія могла б зробити такий тренажер», – запевнив Крол.
Він каже, що такий апарат на 93-94% відповідає реальному об’єкту, і під час підготовки скорочує і ресурси для підготовки льотчиків, і забезпечує безпеку пілотів.
До того ж, Ігор Крол додав, що в Україні не вистачає тренажерів, не дивлячись на те, що компанія «Маркет-Матс» ще 10 років тому почала постачити тренажери Харківському національному університеті Повітряних сил імені Івана Кожедуба для літаків Міг-29 та Л-39 (поставлено 8 тренажерів).
«Крім того, в компанії вже є виготовлений тренажер для гелікоптера Мі-24,який ніяк не може потрапити до державного оборонного замовлення. Так само постійно викреслюють зі списку держзамовлення раніше вписаний туди тренажер для літака Міг-29. «Для забезпечення безпеки польотів потрібно ще щонайменше два тренажери на Міг-29 та один тренажер на Су-27», – впевнений Ігор Крол.