ІЗРАЇЛЬСЬКИЙ БПЛА HERON ПЕРШИМ У СВІТІ ЗДІЙСНИВ ПОСАДКУ В ПРАЦЮЮЧОМУ МІЖНАРОДНОМУ АЕРОПОРТУ

Ізраїльська компанія IAI провела випробування розвідувального безпілотника Heron на безпеку польотів в загальному з пілотованими літаками просторі.

Про це 20 вересня ц.р. повідомив Український мілітарний портал, посилаючись на компанію Israel Aerospace Industries.

Згідно з повідомленням компанії, під час випробувань апарат виконав успішну посадку в аеропорті імені Бен-Гуріона. Таким чином Heron став першим у світі безпілотником, який зробив посадку в працюючому міжнародному аеропорту.

Сьогодні кілька компаній у світі займаються дослідженнями в області безпеки польотів безпілотних апаратів різних класів в загальному з цивільною авіацією повітряному просторі.

Однією з основних проблем, яку намагаються вирішити розробники, є виявлення інших літальних апаратів в спільному повітряному просторі й ухилення від зіткнення з ними.

Під час випробувань БПЛА Heron здійснив переліт з авіабази «Ейн-Шемер» в аеропорт імені Бен-Гуріона, а потім повернувся назад. Польотом безпілотника керував оператор, який перебував на авіабазі «Ейн-Шемер».

Управління апаратом проводилося по супутниковому каналу. Зліт і посадку розвідувальний безпілотник здійснив в повністю автоматичному режимі. Як саме був організований переліт, не уточнюється. Під час посадки Аеропорт імені Бен-Гуріона в штатному режимі обслуговував рейси.

Нагадаємо, у квітні 2020 року американська компанія General Atomics провела демонстраційні льотні випробування перспективного ударного безпілотника MQ-9B SkyGuardian. Під час випробувань апарат виконав політ в спільному повітряному просторі Південної Каліфорнії.

В ході польоту фахівці перевіряли роботу системи ухилення від зіткнень в повітрі, а також радіолокаційної станції, яка відповідала за виявлення легких літальних апаратів.

Швидкість SkyGuardian може досягати приблизно 388 кілометрів на годину. БПЛА здатний перебувати в небі до 35 годин.

Завдяки застосуванню модульної архітектури його можна буде озброїти широким спектром авіаційних засобів ураження.

 

Поделиться публикацией