«УКРОБОРОНПРОМ» ВІДСТОРОНИВ КЕРІВНИЦТВО ДП «АНТОНОВ», ОЧЕВИДНО — ЗА НЕЗДАТНІСТЬ ЗБЕРЕГТИ АН-225 «МРІЯ»

Прес-служба «Укроборонпрому» на своїй сторінці у Facebook повідомила, що Концерн відсторонив від виконання обов’язків генерального директора ДП «Антонов» Сергія Бичкова. Причина сформульована так – «підставою для відсторонення стало службове розслідування щодо, зокрема, перевірки окремих фактів, оприлюднених у засобах масової інформації». При цьому, як випливає із повідомлення, СБУ відкрила справу проти керівництва «Антонова».

Якщо поглянути в контекст, то схоже причина відсторонення Бичкова – суперечлива інформація про те, хто ж насправді несе відповідальність за те, що унікальний літак Ан-225 «Мрія» не вдалось врятувати та вивести з-під удару російських окупантів у Гостомелі.

Симптоматично, що 19 березня екс-командир екіпажу «Мрії» та заступник керівника «Авіаліній Антонова» з льотної служби Дмитро Антонов заявив, що керівництво ДП «Антонов» несе відповідальність за втрату «Мрії». За його словами, ще у січні 2022 року керівництво програми SALIS пропонувало «Авіалініям Антонова» у разі небезпеки перегнати увесь флот авіакомпанії на резервні аеродроми НАТО, наприклад у польський Жешув. Але керівництво «Антонова» таку пропозицію проігнорувало.

21 березня цього року ДП «Антонов» виступило з таким коментарем – керівництво компанії начебто виступило з пропозицією до SALIS, до початку вторгнення ЗС РФ встигло перегнати в Європу п’ять «Русланів». А от «Мрію» вивести з-під удару не вдалось, бо ремонт літака завершився занадто пізно, Ан-225 був готовий до вильоту лише зранку 24 лютого.

Ця інформація суперечлива, тому що Ан-225 був готовий летіти без одного двигуна, кажуть фахівці авіаційної промисловості.

Поделиться публикацией