СТАЛО ВІДОМО ПРО ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ОБОРОНИ РОСІЙСЬКИМИ УГРУПОВАННЯМИ НА ОКУПОВАНІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Росіяни збудували 30 кілометрову лінію оборони з більш ніж двох тисяч залізничних вагонів. Про це повідомляє DeepState.

Безперервна конструкція тягнеться по гілці від залізничного вокзалу в Оленівці до Волновахи та налічує близько 2100 вагонів різного типу. Повідомляється, що зведення цього масивного оборонного рубежу розпочалося у липні 2023 року. Для його побудови, вочевидь, використовувався рухомий склад, викрадений з тимчасово окупованих територій. Така оборонна споруда, що фактично являє собою суцільну стіну – це дуже серйозна перешкода на шляху наступаючих військ.

Враховуючи, що деякі відрізки залізничного шляху збудовані з високим земляним полотном (насипом, що розподіляє навантаження на ґрунт), така лінія оборони є повноцінним оборонним валом. Її подолання можливе тільки після проведення масштабних інженерних робіт: розчеплення вагонів, зняття з колій або переміщення в інше місце. Однак ці інженерні роботи будуть супроводжуватися протидією російських засобів ураження.

Одночасно з проблемами для українських військ, така лінія оборони створює проблеми для російських: логістика для передових позицій може бути ускладнена через перешкоду, крім того, такий бар’єр створює перешкоду для маневру. «Це є дуже специфічною інженерною спорудою, ефективність якої оцінити складно. Задумка зрозуміла — перешкода для просування Сил Оборони. ЇЇ цілком можна розглядати як окрему лінію оборони, адже пошкодити, зрушити чи підірвати 30-кілометрову масу металу вкрай важко, а рух техніки через таку заваду без пробиття коридору неможливий», – робить висновки DeepState.

У квітні 2023 року стало відомо, що росіяни збудували суцільний 70-кілометровий протитанковий рів на Запоріжжі, який простягнувся від селища Семенівка до населеного пункту Маринівка. У серпні 2023 року повідомлялося про суттєве посилення оборони біля великих населених пунктів Запоріжжя.

Поделиться публикацией