ПРОФІЛЬНИЙ КОМІТЕТ РФ РОЗВІДКИ РОЗПОЧАВ РОЗГЛЯД ПІДГОТОВЛЕНИХ ДО ДРУГОГО ЧИТАННЯ ЗАКОНОПРОЄКТІВ

Комітет з питань національної безпеки, оборони та розвідки розпочав розгляд підготовлених до другого читання законопроєктів №2412-д «Про розвідку» та №2414-д «Про внесення змін до закону України «Про Службу зовнішньої розвідки» щодо діяльності Служби зовнішньої розвідки України».

Про це 23 квітня ц.р. йдеться у повідомленні на сайті Верховної Ради.

«Відповідно до ухваленого народними депутатами – членами Комітету порядку денного засідання, було розпочато розгляд підготовлених до другого читання проектів законів про розвідку (реєстр. № 2412-д) та про внесення змін до Закону України «Про Службу зовнішньої розвідки» щодо діяльності Служби зовнішньої розвідки України (реєстр. № 2414-д)», — зазначається у повідомленні.

За результатами розгляду проєкту закону «Про внесення змін до закону України «Про Службу безпеки України» щодо реформування діяльності Служби безпеки України» (№ 3196-1) ухвалене рішення рекомендувати Верховній Раді включити законопроєкт до порядку денного третьої сесії Верховної Ради та за результатами розгляду у першому читанні відхилити його.

Як повідомлялося, 16 січня Верховна Рада ухвалила у першому читанні доопрацьований законопроєкт «Про розвідку України» (№ 2412-д).

В оновленій редакції законопроєкту визначено термін «розвідка», конкретизовано правовий статус і сферу відповідальності Служби зовнішньої розвідки, враховано зауваження експертів і виключено з переліку розвідувальних органів Службу безпеки України. Натомість з метою координації діяльності та попередження міжвідомчих конфліктів СБУ пропонується визначити як суб’єкт розвідувального співтовариства. Водночас передбачається посилення парламентського контролю за сферою розвідки.

У законопроєкті 2414-д «Про внесення змін до Закону України «Про Службу зовнішньої розвідки», який ВР ухвалила також у першому читанні 16 січня, пропонується викласти у новій редакції і врегулювати питання правового статусу Служби зовнішньої розвідки України, керівництва, її діяльності та загальної структури. Більш чітко визначено правовий статус СЗР як розвідувального органу України у складі сил безпеки, а також військового формування, що входить до складу сектору безпеки і оборони України. Визначено загальну структуру СЗР та врегульовано питання утворення територіальних підрозділів, підприємств, установ та організацій в межах затвердженої загальної чисельності, визначеної цим проектом закону.

Поделиться публикацией