ПОГОДЖУЮТЬСЯ ОСТАННІ НЮАНСИ КОНТРАКТУ З ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АНТОНОВ» ІЗ ЗАКУПІВЛІ ЛІТАКІВ АН-178

Міністерство оборони України погоджує останні штрихи контракту з державним підприємством «Антонов» із закупівлі літаків АН-178, а в наступному році передбачається закупівля літаків АН-74 для потреб Міноборони.

Про це 28 жовтня ц.р. повідомив  портал «Інтерфакс-Україна», посилаючись на заяву віце-прем’єр-міністра — міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Олега Уруського.

«Довгий час ми ставилися до фінансування Збройних сил України за залишковим принципом, і це, врешті-решт, призвело до такого стану нашої авіаційної техніки, в якій перебувають Повітряні сили України. Уряд України докладає всіх зусиль для того, щоб цю ситуацію виправляти. Можу доповісти, що вже сьогодні Міністерство оборони погоджує останні штрихи контракту з державним підприємством «Антонов» із закупівлі літаків Антонов-178. А в наступному році передбачаємо закупити за контрактом також з авіаційною промисловістю України літаки АН-74, також для потреб Міністерства оборони», — сказав Уруський на онлайн-брифінгу після засідання Кабміну в середу.

Водночас віце-прем’єр зазначив, що незважаючи на те, що ситуація із забезпеченням авіаційною технікою Збройних сил України є незадовільною, це не означає, що ті літаки, які перебувають сьогодні на озброєнні й у бойовому складі ЗСУ, не можуть бути експлуатовані.

«Ситуація із забезпеченням авіаційною технікою в наших Збройних силах є незадовільною, і не є секретом, що протягом, фактично, всього періоду незалежності України ми не закупили жодного літака. Але це не означає, що ті літаки, які перебувають сьогодні на озброєнні й у бойовому складі Збройних сил, не можуть експлуатуватися. Всі вони за умов проведення відповідних ремонтів, модернізації, дотримання всіх правил, які мають здійснюватися під час експлуатації бойової техніки, зокрема авіаційної, можуть бути використані в наших Збройних силах», — пояснив Уруський.

За його словами, модель літака Ан-26Ш, який зазнав аварії поблизу Чугуєва (Харківська обл.), не є новою, але досвід експлуатації цих літаків свідчить про те, що вони є досить надійними.

«Якщо виконувати всі експлуатаційні вимоги, які є до цих літаків, вони можуть ще певний час служити, зокрема для потреб Збройних сил. У нас ці літаки є не тільки в Збройних силах, а й у цивільній авіації використовуються», — додав віце-прем’єр.

Однак він наголосив, що за результатами катастрофи літака Ан-26Ш мають бути зроблені висновки, внесені зміни до експлуатаційних, нормативно-правових документів, і комісія вже зробила свої рекомендації.

Уруський додав, що насамперед на заміну літакам АН-26 можуть прийти літаки АН-178 у різних модифікаціях, які має розробити ДП «Антонов».

Поделиться публикацией