КОМПАНІЯ “МОТОР СІЧ” ПРЕЗЕНТУВАЛА ПРОЕКТ БАГАТОЦІЛЬОВОГО КОМЕРЦІЙНОГО ГЕЛІКОПТЕРА МСБ-8

З’явився проект українського гелікоптера МСБ-8 від компанії “Мотор Січ”. Таку інформацію повідомляє Національний промисловий портал з посиланням на Мотор Січ.

Багатоцільовий вертоліт МСБ-8 для комерційних задач спроектований за одногвинтовою (класичною) схемою з кермовим гвинтом. Фюзеляж включає в себе носову (кабіну екіпажу) і центральну (вантажопасажирську кабіну) частину, хвостову та кінцеву балки. В передній частині кабіни екіпажу розташований відсік для розміщення метеорадіолокатору з люком із композитного матеріалу, що відкривається.

Несучий гвинт має 5 лопатей з композиційних матеріалів. Силова установка складається з двох двигунів ТВ3-117ВМА-СБМ1В 5 серії з електричною системою запуску. Двигуни встановлені перед головним редуктором.

Паливна система включає в себе 1 витратний бак за редукторним відсіком, 2 головних бака з лівого та правого борту фюзеляжу. Можливо використання додаткових баків.

Вертоліт має простору вантажопасажирську кабіну (висота 1,8 м, ширина 2,34 м, довжина 5,34 м). З правого та лівого борту розташовані зсувні пасажирські двері. В задній частині розташовані стулки та рампа для завантаження та розвантаження вантажів.

Призначення гелікоптера:

В залежності від складу цільового обладнання вертоліт може вирішувати широкий спектр комерційних задач:

  • Перевезення пасажирів;
  • Перевезення вантажів усередині вантажопасажирської кабіни та на зовнішньому підвіску;
  • Пошук та евакуація постраждалих в результаті надзвичайних ситуацій;
  • Нагальне перевезення хворих до медичних установ;
  • Надання медичної допомоги на борту вертольоту;
  • Гасіння пожежі;
  • Перевезення особливо важливих осіб.
Технічні характеристики:

 

Параметр Значення
Максимальна злітна маса, кг 15 000
Нормальна злітна маса, кг 12 500
Маса порожнього, кг 7 500
Максимальне навантаження усередині вантажопасажирської кабіни, кг 5 000
Максимальне навантаження на зовнішньому підвіску, кг 6 000
Максимальна швидкість, км/г 300
Крейсерська швидкість, км/г 270
Практична найвища точка, м 7 500
Дальність польоту, км
– перегінна 1 467
– практична з максимальною злітною масою на висоті 4 000 м
(з двома додатковими баками)
1 035
– практична з нормальною злітною масою на висоті 4 000 м
(з двома додатковими баками)
1 230
Кількість і тип двигунів 2 х ТВ3-117ВМА-СБМ1В 5 серии
Потужність одного двигуна на злітному режимі, к.с.  2 500
Система запуску двигунів електрична