ЗВЕРТАЮЧИСЬ ДО УКРОБОРОНПРОМУ ПРИВАТНІ КОМПАНІЇ МОЖУТЬ ЕКОНОМИТИ СВОЇ КОШТИ НА МАРКЕТИНГУ ТА ПРОСУВАННІ ПРОДУКЦІЇ — ГУРАК

 

Навіть існуючу систему спецекспортерів приватним оборонним компаніям можна використовувати для розвитку свого бізнесу. Таку тезу висловив заступник генерального директора із зовнішньоекономічної діяльності ДК «Укроборонпром» Денис Гурак, виступаючи перед учасниками 1 Всеукраїнського форуму приватних підприємств оборонної промисловості, який проходив у Києві 28-29 вересня.

«Через те, що їх продукція військового призначення, вони все ще повинні експортувати її через шість діючих спецекспортерів Укроборонпрому», — констатував він.

Як повідомив Денис Гурак, експортний портфель Укроборонпрому минулого року склав 770 млн. доларів, з яких третина – це приватні компанії.

Розповідаючи про досягнення держконцерну у царині зовнішньоекономічної діяльності, заступник гендиректора пояснив, який зиск матимуть приватні структури, що працюють на «оборонку».

«Приватні компанії можуть економити свої кошти на маркетингу та просуванні продукції на зовнішні ринки, звертаючись до Укроборонпрому», — зауважив Гурак.

Він повідомив, що з часом ДК хоче позбутися функцій регулятора у частині узгодження зовнішніх цін та передати їх іншій державній установі «чи то буде агенція, чи міністерство».

ІА «ОПК»

Поделиться публикацией
-->