РОСІЯ ЗАМАХНУЛАСЯ НА НОВИЙ ВТЛ, ХОЧА ШКОЛА ЗНИКЛА ЩЕ КІЛЬКА РОКІВ ТОМУ

Згідно з повідомленням МО РФ, Міністр оборони Сергій Шойгу озвучив термін створення дослідного зразка військово-транспортного літака Ил-212. Нова машина, яка прийде на зміну застарілому парку Ан-26 та Ан-72, має з’явитися наприкінці 2026 року. Про це пишуть ТГ-канали РФ.

Зрозуміло, що створення Ил-212 – крок вимушений. Російським військовим потрібен був ЛВТЛ із конкретними параметрами.

Вони його замовили, але, на жаль, не отримали. Натомість МО було зроблено «пропозицію, від якої неможливо відмовитися» — замість порівняно легкого літака з ТВД взяти важчий – і з ТРДД.

За повідомленням Сергія Шойгу, «новий транспортний літак відрізнятимуть підвищені вантажопідйомність та дальність польоту, простота заправки та обслуговування». З вантажопідйомністю і дальністю все ясно: ПД-8 має стартову тягу майже вдвічі більше, ніж турбогвинтовий ТВ7-117СТ, що стояв на Ил-112.

Крім цього, міністр сказав, що Ил-212 «може використовувати ґрунтові необладнані злітно-посадкові смуги, а також експлуатуватися в умовах арктичних широт». Працювати з ґрунту, а також в Арктиці, вміють і Ан-26, і Ан-72. Не передбачаються проблеми з довжиною ГВПП. Ан-72, на який, швидше за все, новий «Ил», і буде схожий має розбіг/пробіг 800/650 метрів, а двигун із більшою тягою ПД-8, напевно, дозволять базуватися і на більш короткі смуги.

Залишилося зрозуміти, чи зможе промисловість до кінця 2026 року виготовити дослідний зразок Ил-212. Точніше, справа в іншому. У тому, що авіабудівники зможуть склепати планер і начинити його обладнанням, особливих сумнівів немає. Але чи вдасться в задані терміни підняти нову машину в повітря?

Тут все знову впирається у двигун. ПД-8 давно встановлені на SJ-100, гонка двигуна виконана чотири місяці тому – а підйом машини поки що так і не відбувся. Це однозначно говорить про проблеми з двигуном. І саме від темпів їх вирішення залежить, коли ВПС отримають довгоочікувану нову «вантажівку».

Поделиться публикацией