ТУРЕЧЧИНА ВЖЕ ЗАМОВИЛА БЛИЗЬКО ДВАДЦЯТИ ДВИГУНИВ ВИРОБНИЦТВА «МОТОР СІЧ» ДЛЯ СВОЇХ БАК

Від представників українського ОПК стало відомо, що загалом турецька сторона вже замовила близько двадцяти двигунив виробництва «Мотор Січ». На цей час вже поставлено 12 двигунів, і процес співпраці триває.

Інформацію було надано ІА «ОПК»10 листопада у відповідь на сумнівне повідомлення американського джерела.

Зокрема, про те, що Туреччина відмовляється від використання у виробництві військових ударних безпілотників Bayraktar ТВ2 двигунів українського виробника «Мотор Січ».

Про це 9 листопада повідомив міжнародний інформаційний портал оборонної й аерокосмічної промисловості Global Defense Corp.

За його відомостями, турецькі військові віддали перевагу двигуну виробництва дочірньої компанії Turkish Aerospace Industries.

«Новий двигун, вироблений TUSAS Engine Industries має найвищі показники ефективності в своєму класі в усьому світі», — пише Global Defense Corp, цитуючи слова Сельчука Байрактара, технічного директора Bayraktar.

Він також поділився відеоматеріалами з випробувань двигуна і зазначив, що це не прототип, а двигун масового виробництва.

Перехід на використання двигунів власного виробництва Туреччина здійснює на тлі зовнішнього політичного тиску та введення різними країнами ембарго на поставки військових технологічних рішень.

У свою чергу, Канада офіційно оголосила, що припинила видачу дозволів на експорт озброєнь для Туреччини, оскільки ці технології можуть бути використані Анкарою у військовому конфлікті між Вірменією і Азербайджаном. А США почали блокування експорту двигунів Honeywell.

Однак, згідно з даними турецької сторони, Україна вже поставила більше десяти двигунів до Туреччини для БАК Akinci.

Як відомо, у переговорах в Анкарі щодо розвитку військово-технічного співробітництва брав керівник «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв – його особисто приймав президент Туреччини Ердоган.

Водночас фахівці вже звернули увагу на суттєві помилки Global Defense Corp. Так, у назві вказаний БПЛА ТБ2, а за текстом — ТБ-3.  При цьому на  ТБ2 ніколи не встановлювався двигун «Мотор Січ». Та й у лінійці «Мотор Січ» немає двигуна під цей БПЛА.

В тексті новини йдеться про двигуни на БПЛА Akinci. І відео теж демонструється про двигун під БАК Akinci, не під Bayraktar TB2.

Наразі триває переговрний процес між турецькою та українською сторонами — щодо вибору двигуна. Остаточного, однозначного рішення щодо вибору двигуна  поки немає. Однак відомо, що турецька сторона продовжує замовлення двигунив виробництва «Мотор Січ».

Фахівці також вказують, що з американських ресурсів це вже другий пасаж на рахунок ВТС Тереччина та України. Це може бути пов’язане із намаганням отримати додаткову інформацію про ВТС двої країн.

 

 

Поделиться публикацией