На цілий рік затрималось виробництво ракетних катерів для українського флоту «Лань» внаслідок конфлікту миколаївських розробників (Дослідно-проектного центру кораблебудування» (КП «ДПЦК») і київських виробників (ЗАТ «Завод «Кузня на Рибальському»).
Про це в інтерв’ю інформаційному агентству «Оборонно-промисловий кур’єр» повідомив представник ВМСУ на умовах анонімності, коментуючи плани закласти два ракетні катери до кінця 2018 року на ЗАТ «Завод «Кузня на Рибальському», які не були реалізовані.
Джерело ІА «ОПК» поінформувало, що до вересня 2018 року конструкторське бюро Заводу «Кузня на Рибальському» доопрацювало проект «Лані» до версії вже 64-метрового катера «Лань-ЛК» (експортна версія відома під назвою «Веспа»), повною водотоннажністю 640 тонн і швидкістю 40 вузлів — під озброєння розроблюваними ДККБ «Луч» протикорабельними крилатими ракетами (передбачено озброєння 8 ПКР «Нептун»).
Однак самі військові моряки за умови анонімності зауважили, що катер хоча й не вийшов зі свого класу, надто важкий. «Він на добрих 200 тонн важчий за необхідну платформу під ракетне озброєння, а це дуже великі ресурси. Кожна додаткова тонна водотоннажності корабля обійдеться ВМСУ в 100—150 тис. доларів. І якщо все-таки брати такий катер, то варто було б передбачити на ньому вертоліт» – таку оцінку дав фахівець ВМСУ.
У ВМСУ повідомили, що Дослідно-проектний центр кораблебудування (КП «ДПЦК») наполягав на встановленні на катерах газотурбінної установки виробництва миколаївського ДП «Зоря-Машпроект», Завод «Кузня на Рибальському» — на використанні дизельної установки, оскільки газотурбінної установки поки що не існує в природі, і на саме лише її створення буде потрібно не менше двох років.
При цьому на тлі конфлікту уповноважені особи військового відомства попросту боялися ухвалити рішення.