У 2021 РОЦІ МАЮТЬ ЗАВЕРШИТИСЯ ДЕРЖВИПРОБУВАННЯ МІГ-29МУ2

В цьому році мають завершитись держвипробування «багатоцільового» МіГ-29МУ2.

Про це 19 липня ц.р. в рамках програми Security Talks з Валентином Бадраком повідомив директор Державного підприємства «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод «ЛДАРЗ»» Дмитро Матрунчик. 

На відміну від інших версій винищувачів МіГ-29, що наразі стоять на озброєнні Повітряних сил ЗСУ, цей літак зможе ефективно уражати наземні цілі

Над так званим «другим варіантом модернізації» (МіГ-29МУ2) на ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» (входить до складу ДК «Укроборонпром») почали працювати з 2018 року.

Весною 2019 року дослідний зразок вперше показали журналістам в цеху ЛДАРЗ, а наприкінці того ж року літак вперше піднявся в повітря.

Про перші пуски керованих засобів озброєння «повітря-земля» з МіГ-29МУ2 стало відомо торік, а на початку 2021 було повідомлено, що випробування перебувають на «фінальній стадії».

Варто відзначити, що на відміну від «першого варіанту модернізації» (МіГ-28МУ1), який був прийнятий на озброєння у 2009 році, та винищувачів радянських часів, нова версія стала багатоцільовою. Тобто здатна уражати цілі не лише в повітрі, а й на землі.

«За другим варіантом (модернізації) основним принциповим розширенням є багатофункціональність літака. По факту ми з винищувача МіГ-29 зробили винищувач-бомбардувальник. Тобто фахівцями нашого підприємства та інших підприємств промисловості України виконані роботи з модернізації літака, які дозволили застосовувати цей літак в роботі по наземних цілях», — розповів в інтерв’ю програмі «Security Talks із Валентином Бадраком» директор ЛДАРЗ Дмитро Матрунчик.

Окрім львівського заводу над цією машиною також працювало понад десяток інших українських підприємств оборонно-промислового комплексу.

«На цей момент тривають державні випробування дослідного зразка МУ2, які планується завершити в цьому році. І за результатами цих випробувань, ми сподіваймось, що на озброєння Повітряних сил ЗСУ буде прийнято літак МіГ-29 за другим варіантом модернізації», — наголосив очільник Львівського авіаремонтного заводу.

Поделиться публикацией