У РОСІЇ ВИПРОБУВАЛИ КОМПОЗИТНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ АВІАЛАЙНЕРА МС-21

20 жовтня 2020 року керівник Федерального агентства повітряного транспорту (Росавіації) — перший заступник міністра транспорту РФ Олександр Нерадько і заступник глави Мінпромторгу Олег Бочаров провели нараду, на якій обговорювався хід сертифікаційних випробувань літака МС-21-300. У заході взяли участь керівники ПАТ «Об’єднана авіабудівна корпорація», ПАТ «Корпорація« Іркут », АТ« Льотно-дослідний інститут імені М.М. Громова ».

На нараді відзначено, що випробування йдуть за програмами, схваленими сертифікаційними центрами. Фахівці цих організацій беруть участь в льотних і наземних випробуваннях, а також в розрахунково-аналітичних роботах за програмою сертифікації. Планер і системи літака відповідають типової конструкції. Ведеться нарощування функціональних можливостей програмного забезпечення.

У Росавіації прийняті в роботу заявки на отримання схвалення головних змін до сертифікату літака МС-21-300. Одна з них пов’язана з установкою двигунів ПД-14 (модель МС-21-310), інша — із застосуванням вітчизняних композитів в основних силових елементах планера літака.

Як заявив Олег Бочаров, роботи з підготовки до першого польоту літака МС-21-310 з двигунами ПД-14 йдуть за графіком. Завершується монтаж систем повітряного судна, ведеться відпрацювання програмного забезпечення для інтеграції двигунів і системи управління літаком.

Заступник голови Мінпромторгу також повідомив, що російські виробники композитів спільно з розробником літака МС-21 провели кваліфікаційні випробування вітчизняних матеріалів відповідно до авіаційних правил. Випробування, що проводилися в сертифікованих ФАП «Росавіація» центрах, показали відповідність всіх характеристик матеріалів вимогам до конструкції літака. Корпорація «Іркут» приступила до випуску серійних деталей і агрегатів з вітчизняних композитів. Перехід на російські матеріали не призведе до погіршення льотно-технічних і економічних показників літака МС-21-300.

Учасники наради обговорили пропозиції корпорації «Іркут» з розвитку нормативної бази, спрямовані на вирішення питань поставки авіаційної техніки, підвищення ефективності її експлуатації та вдосконалення системи ППО.

Поделиться публикацией