УКРАЇНА МАЄ БУДУВАТИ СВОЇ ГЕЛІКОПТЕРИ І ЛІТАКИ — ЕКСПЕРТ

Для України сьогодні дуже важливо розвивати свій потенціал, розбудовувати власну промисловість.

Про це 26 в інтерв’ю інформаційному порталу «Радіо свобода» поінформував  директор Центру досліджень армії, конверсії та роззброєння, член Правління Ліги оборонних підприємств Валентин Бадрак.

Зокрема, він додав, що разом із тим треба, з одного боку, досягнути серйозного рівня двостороннього співробітництва зі Сполученими Штатами, а з іншого, все ж таки, інтегрувати свої оборонно-промислові можливості у європейський клуб зі створення і розробки високотехнологічної техніки.

«На жаль, це дуже важко. Треба враховувати усі ці колізії і при цьому намагатися так організовувати інтеграцію своєї оборонної промисловості, щоб інтереси українських підприємств були максимально захищені. Є певний, я б сказав, «позиційний успіх» із Польщею – непогані проекти військово-технічного співробітництва. Розпочався певний етап роботи з Туреччиною. Це також важливо, бо Туреччина – це країна НАТО. Але з іншого боку, Україні важко свої інтереси тут захистити, оскільки США не зацікавлені в розвитку деяких оборонних сегментів Туреччини і «настійно рекомендують» не співпрацювати, не розвивати у таких проектах із Туреччиною», — вважає експерт.

В. Бадрак також висловив думку, що Україна мусить погоджуватися, бо США підтримують і надають військову допомогу. Однак, Україна тут отримує негативний досвід. Про це, зокрема, казали старшому раднику США з питань реформування оборонно-промислового комплексу України Дональду Вінтеру під час його візиту.

«І навіть тепер, коли Росія порушила суверенітет і територіальну цілісність України, і європейці, і американці досить стримані у можливостях передачі Україні оборонних технологій. Тож, висновок зрозумілий – Україні треба розвивати своє», — наголосив член Правління Ліги оборонних підприємств.

«Тому я вважаю, що це добре, що українські підприємства все ж таки беруть участь у такому форумі, як Ле Бурже. Дуже добре, що українська аерокосмічна галузь, хоч частково, але інтегрована у великі міжнародні проекти, такі як Antares и Vega. Але, з іншого боку, якщо не буде внутрішніх замовлень на літаки і гелікоптери, то українське авіабудування буде й далі деградувати», — підсумував експерт.

 

Поделиться публикацией