УКРАЇНА ВІДНОВИЛА ІМПОРТ АВІАПАЛИВА

Укладені перші угоди в 2019 році на поставку авіагасу за новими правилами.

Про це 22 січня ц.р. повідомляє DT,UA.

Компанії-імпортери змогли розмитнити авіапаливо за оновленими правилами із застосуванням податкових векселів. Цю інформацію підтвердили представники трьох компаній-імпортерів, пише enkorr.

З 1 січня 2019 року почали діяти зміни до Податкового кодексу, які повинні припинити нецільове використанням авіаційного гасу. Тепер розмитнити авіапаливо можна двома способами.

Перший: якщо компанія-імпортер підтверджує, що паливо буде використовуватися для заправки літаків або поставки для Міноборони і Держрезерву, тоді вона сплачує акцизний збір за базовою ставкою у розмірі з 21 євро/тис. л і оформлює податковий вексель. Вексель видається на суму акцизного податку, розрахованого виходячи з поставленого обсягу палива і різниці в ставках акцизного податку – 189 євро/тис. л (210 євро/тис. л — 21 євро/тис. л = 189 євро/тис. л).

Другий спосіб: компанія не підтверджує цільове використання авіаційного гасу і платить 210 євро/тис. л.

Підвищення акцизу було пов’язано з тим, що обсяги імпорту, починаючи з 2016 року, істотно перевищували обсяги реального споживання палива авіакомпаніями. Експерти та учасники ринку вважають, що гас змішують з дизельним паливом і продають під виглядом ДТ приватним і промисловим споживачам. Із-за суттєвої різниці у акцизний податок такі маніпуляції економічно вигідні: податок на ДТ — 139,5 євро/тис. л, а на авіапаливо — 21 євро/тис. л.

Нововведення ускладнило роботу імпортерів. Вони зіткнулися з проблемами при реєстрації податкового векселя в Державній фіскальній службі. Також не вирішено питання про порядок погашення виданих векселів. Щоб імпортер міг погасити виданий вексель і повернути внесені в банк кошти, необхідно надати ГФС копії первинних документів постачання палива по всьому ланцюжку — від імпортера до компанії, літак якої заправили цим паливом.

Поделиться публикацией