Самостійне відновлення Росією випуску українського військово-транспортного літака Ан-124 «Руслан» технічно можливе. Таке переконання в інтерв’ю інформаційному агентству «Оборонно-промисловий кур’єр» висловив колишній генеральний конструктор і президент ДП «Антонов» Дмитро Ківа, коментуючи чисельні заяви російських чиновників та експертів про самостійне відновлення в РФ виробництва цього літака.
На його думку, російські конструктори мають технічну можливість самостійно внести низку неістотних змін у цей літак. Він додав, що, на жаль, свого часу в «Авіастар-СП» в Ульянівськ Російської Федерації було передано всю необхідну оснастку, включно стапелі, крани та інше обладнання, і на цьому підприємстві Ан-124 серійно вироблявся до 2004 року. Крім того, зазначив Д.Ківа, при реалізації модернізації до усіх результатів також мала доступ РФ, зокрема, щодо найважливіших питань – аеродинаміки та міцності, — цими даними володіє Центральний аерогідродинамічний інститут (ЦАГІ).
Д.Ківа вважає, для відновлення проекту РФ потребує близько $100 млн та вона може впоратися за два роки.
Він також додав, що Україна має обмежений вплив на реалізацію Росією такого проекту.
Важкий військово-транспортний літак Ан-124 створювався на замовлення Міністерства оборони СРСР дослідно-конструкторським бюро Олега Антонова (нині — ДП «Антонов»), важкий транспортний літак Ан-124-100 (сертифікований в 1992 році) був створений також ДП «Антонов». Усі інтелектуальні права на Ан-124, Ан-124-100, а також на їх модифікації належать розробнику літака — ДП «Антонов».
Було побудовано усього 55 літаків. Нині 36 літаків експлуатують в Росії (ВПС РФ — 22, авіакомпанії: «Волга-Дніпро» — 10, «Полёт» — 4), 7 — в Україні («Авіалінії Антонова»), 1 — в ОАЕ та ще 2 — в Лівії. 4 літаки розбилися в авіакатастрофах.