РОСІЯ ПРОДОВЖУЄ ВИПРОБУВАННЯ СВОЇ ЗБРОЇ В СИРІЇ. ЦЬОГО РАЗУ ДРОНА-КІЛЕРА

У Сирії за допомогою російського баражувального боєприпасу було знищений нафтопереробний завод у провінції Хама.

Подію було знято на відео та продемонстровано в інтернеті.

Наведення та управління боєприпасами здійснювалося військовослужбовцями Силами спеціальних операцій ЗС Росії.

 

Як повідомила Російська газета, передбачається, що в операції були задіяні дрони-камікадзе «Ланцет».

 

Як раніше зазначав глава держкорпорації «Ростех» Сергій Чемезов, швидкість польоту боєприпасу, що баражує, — 80-130 кілометрів на годину.

 

Згідно із публікацією, управління дроном здійснюється по телевізійному каналу наведення, а визначення координат цілі відбувається, за різними джерелами, без супутникової навігації, що дозволяє застосовувати безпілотник проти об’єкті у повітрі, землі та воді без створення додаткової інфраструктури. Крім того, через подвійне Х-подібне оперення безпілотник має підвищену маневреність і стійкість при пікіруванні. Апарат може мати корисне навантаження близько трьох кілограмів.

 

Росія давно рекламує безпілотники сімейства «ZALA ЛАНЦЕТ», декларуючі їх здатність вражати цілі в радіусі до 40 км. Саме «ZALA ЛАНЦЕТ-3» вже може нести боєприпас вагою 3 кг, а ще один високоточний ударний БАК «КУБ-БЛА» призначений для ураження віддалених наземних цілей з корисним навантаженням 3 кг. Ідеї виглядають привабливо для тактичної ланки, однак експерти в самій РФ кажуть, що серійне виробництво БЛА «Ланцет» може спричинити труднощі.

«Розгортання серійного виробництва БЛА «Ланцет» особисто мені видається далеко не тривіальним завданням. Ми талановиті в розробці якихось прототипів, дослідних зразків, але серійне виробництво ще з радянських часів у нас завжди викликає проблеми. Блоху підкувати можемо, а поставити підковку бліх на конвеєр – уже ні», – переконаний відомий російський експерт, директор Центру аналізу стратегій і технологій (ЦАСТ) Руслан Пухов. Директор ЦАСТ припустив з високою ймовірністю, що у «Ланцеті» є імпортні комплектуючі. І це, звісно, буде вузьким місцем під час розгортання серійного виробництва. Для установчої партії БЛА іноземні деталі ще можна закупити манівцями або напівлегальними шляхами. Але коли ці безпілотні апарати доведеться виробляти сотнями і тисячами, з цією справою можуть бути великі проблеми.

Поделиться публикацией