РОСІЙСЬКИЙ ПЕРСПЕКТИВНИЙ АВІАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС ТРАНСПОРТНОЇ АВІАЦІЇ ПОВИНЕН ЗАМІНИТИ ЛІТАКИ АН-124 «РУСЛАН»

Російський перспективний авіаційний комплекс транспортної авіації (ПАК ТА), який повинен замінити літаки Ан-124 «Руслан» українського виробництва, необхідний для перевезення, зокрема, бронетехніки, створеної на платформі «Армати», самохідних артилерійських знарядь, ракетних пускових установок, реактивних систем залпового вогню, протитанкових бойових машин «Спрут-СД» і винищувачів-перехоплювачів МіГ-31БМ.

Про це 12 серпня ц.р. повідомив портал Lenta.ru, посилаючись на  «Військово-промисловий кур’єр».

У виданні розкрили можливі ключові тактико-технічні характеристики ПАК ТА. «Довжина фюзеляжу 57,6 метра, висота 19,9 метра, розмах крила 68,5 метра, обсяг вантажного відсіку 1000 кубометрів. При злітній масі в 250 тонн літак повинен брати 80-120 тонн корисного навантаження, мати стелю 12 тисяч метрів, зовсім не надзвукову — 820-850 кілометрів на годину — швидкість і дальність близько 12 тисяч кілометрів », — йдеться в публікації.

Згідно тижневику, «в якості силової установки планується використовувати чотири двоконтурні турбореактивні двигуни ПД-30 або два нових, створених на базі ПД-14, силові агрегати тягою не менше 20 тонна-сила кожен».

У липні перший заступник генерального директора Об’єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) Сергій Ярковой заявив, що за своїми характеристиками російський ПАК ТА перевершить український Ан-124 «Руслан».

У липні 2018 року член Громадської ради при Міноборони, директор Центр аналізу стратегій і технологій Руслан Пухов заявив, що можливості виробництва літака Ан-124 «Руслан» російською промисловістю викликають сумніви.

Поделиться публикацией