Пускова установка берегового ракетного комплексу «Нептун» отримає нове шасі – чеську TATRA.
Про це 25 листопада ц.р. повідомив Український мілітарний портал, посилаючись на заяву розказав Головнокомандувача Збройними Силами України генерал-полковника Руслана Хомчака на зустрічі з блогерами.
Уніфікована пускова установка УСПУ-360 призначена для розміщення, тимчасового зберігання, транспортування, підготовки до пуску та пуску ракет Р-360.
РК-360 МЦ «Нептун» – комплекс крилатих ракет наземного базування з протикорабельною ракетою Р-360 призначений для ураження бойових кораблів класів крейсер, есмінець, фрегат, корвет, десантних, танкодесантних кораблів та транспортів, які діють як самостійно, так і в складі корабельних груп і десантних загонів, та берегових радіо-контрасних цілей, в простих і складних метеоролічних умовах у будь який час доби і року, при активній вогневій та радіелектронній протидії противника.
Зараз на шасі Т815-7Т3RC1 фірми TATRA вже перенесено пускову установку реактивної системи залпового вогню «Ураган».
Така модернізація реактивної системи залпового вогню «Ураган» отримала назву «Буревій», у номенклатурі боєприпасів всі наявні до РСЗВ БМ-27, а також у перспективі збільшені по дальності у 65 км «Тайфун-2» від КБ «Південне».
Реактивна система «Буревій» оснащена цифровою системою управління вогню, включно із системою обміну інформацією на полі бою.
Зараз у якості шасі для уніфікованої пускової установки ракетного комплексу «Нептун» використане КрАЗ-7634НЕ, яке було дообладнане на підприємстві «Українська бронетехніка».
КрАЗ-7634НЕ – це самохідне шасі, вантажопідйомністю 27 т, призначене для монтажу важкого спецобладнання. Від своїх попередників у модельному ряді воно відрізняється більш потужним – 460 к.с. – двигуном та автоматичною коробкою передач, максимальний крутний момент якої розрахований на 2500 Н/м.
Таке агрегатування спільно з прохідною трансмісією дозволяє реалізувати високі тягово-динамічні характеристики автомобіля. Також на вимогу замовника вихлопна система розміщена між 1 та 2 мостами із вихлопом на праву сторону по ходу руху автомобіля, а замість двох паливних баків прямокутної форми по 350 л встановлені два по 165 л круглого перетину.
Автомобіль, із компонувальною схемою «кабіна перед двигуном», має монтажну довжину рами 8080 мм, зовнішній мінімальний габаритний радіус повороту – 14 м. Шасі має першу і другу керовані осі, всі мости – ведучі. Рульовий механізм – інтегрального типу з вбудованим гідравлічним підсилювачем, який дозволяє знизити зусилля на рульовому колесі до 10 кгс, що значно знижує стомлюваність водія. Повний привід усіх коліс забезпечує експлуатацію цього самохідного транспортного засобу в умовах бездоріжжя.
Для заміни шасі КрАЗ-7634НЕ на пусковій ймовірно буде використано аналогічне з «Буревієм» шасі Т815-7Т3RC1 від чеської компанії TATRA.