НАГЛЯДОВА РАДА «УКРОБОРОНПРОМУ» ФАКТИЧНО Є НЕДІЄЗДАТНОЮ – ДЖЕРЕЛО В КМУ

Наглядова рада «Укроборонпрому» фактично є недієздатною, оскільки повноваження двох членів Наглядової Ради завершились 17 березня 2019 року, а нових членів не призначено, стверджує джерело інформаційного агентства «Оборонно-промисловий кур’єр» в уряді.

 

Зокрема, Скалько Ярослав Ілліч та Черкаський Ігорь Борисович були призначені членами Наглядової ради Державного концерну «Укроборонпром» відповідно до Указу Президента України від 17 березня 2014 року № 309/2014 «Про членів Наглядової ради Державного концерну «Укроборонпром»».

 

Відповідно до ЗУ від 16 червня 2011 року № 3531-VI «Про особливості управління об’єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі»  — строк повноважень членів Наглядової ради становить п’ять років.

 

Співбесідник «ОПК» зазначає, що вітчизняні експерти, які опікуються питаннями реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу, закликають Президента України терміново вирішити питання призначення двох членів Наглядові ради Концерну, так як Наглядова рада є головним органом управління Концерном.

 

За його словами, експерти в тому числі наполягають на призначенні членів Наглядової ради – українців, а не іноземців. Кандидати мають глибоко розумітися на питаннях оборонно-промислового комплексу, держоборонзамовлення, військово-технічного співробітництва.

 

Також необхідно вирішити питання оплати членам Наглядової ради за виконання їх повноважень, оскільки на сьогодні вони працюють на безоплатній основі і не перебувають з Концерном у трудових відносинах.

 

Довідково:

 

До виключної компетенції Наглядової ради належать:

 

1) затвердження стратегії розвитку та напрямів діяльності Концерну;

 

2) затвердження фінансових та інвестиційних планів і показників діяльності Концерну;

 

3) здійснення контролю за виконанням Концерном та його учасниками покладених на них завдань у сфері оборонно-промислового комплексу та військово-технічного співробітництва;

 

4) підготовка і подання на затвердження Кабінету Міністрів України проектів Статуту Концерну та нормативно-правових актів щодо внесення змін до нього;

 

5) прийняття рішень стосовно участі Концерну в статутному капіталі господарських товариств, інших юридичних осіб, метою діяльності яких є сприяння розробці, виробництву та експорту високотехнологічної промислової продукції оборонно-промислового комплексу;

 

6) прийняття рішень щодо створення філій та представництв Концерну;

 

7) забезпечення проведення Концерном відрахувань до Державного бюджету України частини прибутку (доходу);

 

8) здійснення контролю за ефективним використанням і збереженням об’єктів державної власності, переданих в управління Концерну, провадженням фінансово-господарської діяльності Концерну;

 

9) затвердження річних звітів генерального директора Концерну про результати діяльності Концерну та управління об’єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі;

 

10) ініціювання проведення перевірок, ревізій та аудиту фінансово-господарської діяльності Концерну та його учасників, визначення аудитора Концерну;

 

11) подання Кабінету Міністрів України пропозицій щодо реорганізації або ліквідації Концерну.

Поделиться публикацией