Триває завершальний етап комплексу приймально-здавальних випробувань чотирьох малих броньованих артилерійських катер проекту 58155 з другої серії перед прийняттям їх до корабельно-катерного складу Військово-Морських Сил ЗС України. Першим на фінішну пряму випробувань вийшов катер «Лубни».
У цілому під час тестування артилерійських катерів було внесено близько сімдесяти змін щодо поліпшення якості застосування. Протягом півроку всі вони були матеріалізовані не тільки на «новобудовах», а й на попередніх модифікаціях – «Аккермані» та «Бердянську».
Зокрема задля поліпшення показників швидкості замінено гребний гвинт і здійснено нове обчислення валової лінії під конкретні навантаження та умови роботи, у яких працюватиме корпус катера.
Значно покращено маневрені можливості катерів: змінено діаметр циркуляції плавзасобу по криволінійній траєкторії, швидкість перекладання керма й роботу кермової машини. Крім того, у машинному відділенні встановлено захист валової лінії для поліпшення техніки безпеки.
Зі встановленням авторульового пристрою кардинально змінено систему управління рухом катерів. Відтепер автопілот, запрограмований командиром катера або механіком-водієм, може самостійно виводити плавзасіб із бази, безпечно маневрувати у фарватерах і вузькостях, а також заводити його на місце постійної дислокації.
Відтепер усе озброєння малих броньованих катерів замість корпусу як нульовий провід використовує розв’язувальний трансформатор із ізоляторами. А запропоновані винахідниками заводу «Кузня на Рибальському» заглушки, чохли і клапани дозволяють комендору розпочинати ведення вогню без виходу на верхню палубу, а також утримувати під час шторму все обладнання та комп’ютерну техніку в сухому стані.
Також на катерах встановлено автоматичну систему постановки пасивних перешкод. Усі катери додатково укомплектовані радіолокаційними, оптичними і тепловими датчиками перешкод, завдяки чому вони малопомітні для радіолокаційних та інфрачервоних засобів противника.