«АНТОНОВ» ЗБИРАТИМЕ НА ТЕРИТОРІЇ КАНАДИ ЛІТАКИ АН-74 З ДВИГУНАМИ PRATT & WHITNEY

ДП «Антонов» планує модернізувати транспортні літаки Ан-74 та збирати їх у Канаді.

У березні ц.р. «Антонов» створив свою канадську дочірню компанію – Antonov Aircraft Canada, головний офіс якої розташований в центрі Монреаля, і зараз намагається закласти основу для співпраці між урядом України та Міністерством економіки та інновацій Квебека, щоб мати можливість проектувати та збирати вантажний літак в провінції Квебек.

Про це повідомило видання «Крылья» з посиланням на канадську газету Le Devoir.

Зокрема, Девуар Десмонд Берк, директор Gold Leaf Aviation, компанії з Онтаріо, яка представляє інтереси «Антонова» в Канаді, підтвердив, що двома урядами розглядається проект документа, який «стане основою для обговорення» того, як «Антонов» зможе в кінцевому підсумку організувати виробництво літаків у Квебеку.

 

«Проектування та остаточне складання літаків будуть проводитися у Квебеку, – запевняє директор Gold Leaf Aviation. – Це буде літак, спроектований з найкращого із того, що є в авіаційної промисловості Квебека. Ан-74 може потенційно використовувати двигуни, вироблені Pratt & Whitney, або технології від монреальської компанії CMC Electronics».

 

У Gold Leaf Aviation вважають, що канадський ринок багатообіцяльний для Ан-74: «Візьміть територію Квебека, вона величезна, і єдиний спосіб дістатися в певні регіони – це літак».

 

Джерела фінансування проєкту поки не називаються, але джерела канадської газети повідомляють, що розглядаються інвестиції із Саудівської Аравії. «Я не можу сказати, чи є які-небудь інвестиції із Саудівської Аравії, але, безумовно, є інтерес до Близького Сходу», – повідомив Девуар Берк.

 

Компанія Antonov Aircraft Canada хоче скористатися програмою «Підтримка перетворювальних інвестиційних проєктів» (SPRINT) уряду Квебека. Щоб мати право на участь в програмі, проєкти повинні являти собою інвестиції в розмірі не менше 10 мільйонів доларів США або створювати понад 100 робочих місць із заробітною платою вище заробітної плати в регіоні.

 

«Це було б відмінним доповненням до нашої екосистемі, – повідомила Сюзанна М. Бенуа, президент Aéro Montréal, аерокосмічного промислового кластера Квебека. – Ми завжди намагаємося знайти виробників літаків. Попри те, що у «Антонова» немає статусу Airbus, у них дуже великий досвід, коли справа стосується авіабудування».

 

За її словами, великою проблемою може стати сертифікація літака в Транспортному агентстві Канади. «Це дуже дорогий процес», – зазначає вона, додаючи, що процес, який веде до сертифікації, створює багато можливостей для бізнесу, що можуть принести користь екосистемі Квебека.

 

Раніше повідомлялося, що для Харківського державного авіаційно-виробничого підприємства (ХДАВП) шукають інвестора, готового вкласти в імпортозаміщення літака Ан-74 150 млн дол.

Поделиться публикацией