У Росії заявили про завершення заводських випробувань стратегічного ракетоносця-бомбардувальника Ту-160М.
Про це 11 березня ц.р. повідомив Український мілітарний портал.
Перший глибоко модернізований літак отримав двигуни НК-32 другої серії.
Саме по програмі зірваної модернізації літака Ту-160М російське міністерство оборони судиться з КБ «Туполєва» і 4 березня відбувалось чергове судове засідання по цій справі.
«Об’єднана авіабудівна корпорація держкорпорації «Ростех» передала для попередніх випробувань перший модернізований ракетоносець Ту-160М з новими двигунами НК-32 серії 2 (виробництва Об’єднаної моторобудівної корпорації)», – заявили у «Ростех».
У російській держкорпорації уточнили, що після вильоту з Казанського авіазаводу літак перебазували на аеродром у Жуковському.
Політ під керівництвом льотчика-випробувача Анрі Накідянця «пройшов у штатному режимі, системи та обладнання працювали без зауважень».
Контракт між російським оборонним відомством та компанією «Туполев», на поставку першої партії стратегічних бомбардувальників Ту-160М, підписали 25 січня 2018 року.
У Росії заявили про завершення заводських випробувань Ту-160М. Перший політ модернізованого Ту-160М Фото: ОАК
Угодою замовлено будівництво 10 нових літаків Ту-160М на суму у 15 млрд рублів кожен. Перед цим заявлялось про наміри замовити 50 таких літаків.
Перший дослідний Ту-160М злетів у повітря 2 лютого 2020 року, літак створений на базі стройової машини, заплановано модернізувати під цю версію решту російських бомбардувальників.
Зовнішні літак не відрізняється від базового Ту-160, основні його відмінності це нові двигуни серії НК-32, які завдяки кращим технічним характеристикам дозволяють збільшити дальність польоту на 1 тисяч км, а також збільшений спектр озброєння.
Ту-160 – надзвуковий стратегічний ракетоносець-бомбардувальник зі змінною стріловидністю крила, розроблених на КБ «Туполева» у 1970-1980-х роках. Призначення – ураження ядерним та звичайним озброєнням важливих об’єктів у глибокому тилу противника. Здатен нести на борту 12 крилатих ракет, розміщених у середині фюзеляжу.