Про це 29 грудня ц.р. повідомив Український мілітарний портал, посилаючись на сторінку у Facebook Голови профспілки «Славутич» держпідприємства Володимира Папіжа.
Це відбуватиметься згідно постанови Кабінету Міністрів України.
Підписання контракту з Міністерством оборони має відбутися незабаром.
Чекаємо гостей на підписання контракту з Міноборони на літаки Ан-178. Здається – очікується радісна звістка, але контракт “по-українськи” передбачає не фінансування побудови літаків, як це прийнято в усьому світі, а побудову літаків за власний кошт! Цікаво, як прокоментують журналістам підписання такого дивного контракту, адже грошей і надалі в бюджеті не передбачено! Згідно постанови КМУ, всі роботи – за свій рахунок, тобто для Антонова – це банківський кредит, – написав Голова профспілки «Славутич»
Мова йде про сталу в українському оборонно-промисловому комплексі процедурі по кредитуванню під державні гарантії, про яку раніше казав виконуючий обов’язків генерального директора «Укроборонпром» Ігор Фоменко.
Як розказав у коментарях колишній директор ДП ДГЗ «СпецТехноЕкспорт» Владислав Бельбас, механізм державних гарантій передбачає кредитування виконавця державним банком під гарантії Уряду повернення такого кредиту.
До витрат включається всі затрати, та навіть більше, замість 1% на комплектуючі та 20% на роботи встановлюється рівень прибутку в 25% відсотків для підприємства виконавця замовлення. Тобто значно (приблизно в 4 рази) більший заробіток, – написав Владислав Бельбас.
Нагадаємо, Міністерство оборони України підготувало проєкт закупівлі трьох військово-транспортних літаків Ан-178 у варіанті Ан-178Т для Повітряних Сил ЗС України. У перспективі чисельність літаків Ан-178 у складі Збройних сил України має бути збільшена.
Зараз ДП «Антонов» здійснює будівництво багатоцільового транспортного літака Ан-178 для міністерства внутрішніх справ Перу, наразі вже завершено складання планеру. Літак Ан-178 із серійним номером 006 будується для Міністерства внутрішніх справ Республіки Перу в рамках угоди підписаної у 2019 року з ДП «Спецтехноекспорт».
Ан-178 – середній транспортний літак, що призначений для доставки особового складу, озброєння і легкої військової техніки посадковим та парашутним способами, транспортування матеріальних засобів, пошти та інших вантажів «в навал» або в стандартній тарі та вантажів на піддонах загальною вантажопідйомністю до 18 т.
Його швидкість становить 825 км/год, висота польоту — 12 км, дальність польоту — 5,5 тис. км. Літак може сідати і злітати з будь-яких аеродромів, у тому числі з ґрунтовим покриттям, що робить його придатним і для оборони. За приблизними оцінками фахівців, вартість літака, залежно від модифікації, складатиме від $ 25 — 40 млн.