ПРОТОТИП ВИНИЩУВАЧА KF-21 ДОСЯГ НАДЗВУКОВОЇ ШВИДКОСТІ

Прототип винищувача KF-21 досяг надзвукової швидкості під час випробувального польоту у вівторок, 17 січня.

Про це 17 січня ц.р. повідомив Мілітарний, посилаючись на видання Korea Times з посиланням на державне агентство із закупівлі озброєнь Південної Кореї

Ця подія стала завершенням ключового етапу розробки корейського бойового літака.

Перший прототип KF-21 досяг швидкості 1 Маха або ж 1224 кілометрів на годину на висоті 12 000 метрів. Ці дані зафіксували о 15:15 під час польоту над південними водами країни, повідомляє Адміністрація програми оборонних закупівель (DAPA).

Прототип літав протягом 56 хвилин після зльоту з пункту постійної дислокації 3-го навчального крила ПС Південної Кореї у Сачхоні, що приблизно за 300 км на південь від Сеула.

Міністр оборони країни Лі Чон Суп назвав розробку «історичним» досягненням для його країни.

«Завдяки успіху в польоті на надзвуковій швидкості наші військові ще більше зміцнили основу для створення міцної армії, заснованої на науці та технологіях», — цитує Лі DAPA. «Ми також зробили ще один крок до мети стати четвертим у світі експортером оборонної продукції».

Забезпечення надзвукових можливостей – основна частина зусиль усієї розробки під керівництвом виробника Korea Aerospace Industries Ltd. Адже це означає, що ключові функції працюють безперебійно, незалежно від швидкості польоту.

DAPA заявляє, що підтверджує «структурну стабільність» літака KF-21 під час надзвукового польоту, підкресливши, що це досягнення базується на вітчизняних технологіях.

Три прототипи KF-21 наразі провели понад 80 льотних випробувань, щоб розширити свої можливості щодо максимальної висоти та швидкості польоту, а також інших елементів. Перший прототип почав процес випробувань у липні.

DAPA заявило, що загалом планує випробувати шість прототипів для проведення близько 2000 льотних випробувань до лютого 2026 року.

Розпочатий у 2015 році проект KF-21 вартістю 8,8 трильйона вон або ж 7,09 мільярда доларів США спрямований на розробку винищувача 4++ покоління для заміни застарілого парку літаків F-4 і F-5, які чекають на зняття з озброєння після десятиліть експлуатації.

 

Поделиться публикацией