Державне підприємство «Антонов» досі не отримало кошти на будівництво літака Ан-178 для Перу.
Про це ІА «ОПК» повідомив представник підприємства.
За його словами, проблема може полягати в процедурній частині, оскільки контракт був укладений не фірмою «Антонов», а спецекспортером – компанією «Спецтехноекспорт»
Водночас представник ДП «Антонов» зазначив, що така затримка коштів може позначитися на темпах будівництва літака, оскільки підприємство потребує кошти для закупівлі іноземних комплектуючих для цього літака.
Як відомо, представники влади Перу підтвердили, що контракт на поставку Україною літака АН-178, залишається в силі.
За словами в.о. президента С. Бичкова, літак знаходиться на стадії монтажу систем, в тому числі системи кондиціонування і протипожежної системи.
«Два місяці тому ми виконали кінцеву стапельні збірку фюзеляжу цього АН-178 для Національної поліції Перу. Після цього були проведені роботи по остаточній збірці планера літака. Виготовлено та встановлено такі агрегати, як хвостове оперення, центроплан, консольні частини крила. Кесон крила пройшов випробування на загальну герметичність. Розпочато монтаж систем, в тому числі системи кондиціонування і протипожежної системи », — зазначив він.
Багатоцільовий транспортний літак АН-178 розроблений на ДП «Антонов», яке входить до складу ДК «Укроборонпром». АН-178 є подальшим розвитком сімейства сертифікованих регіональних реактивних літаків Ан-148 / Ан-158.
Максимальна висота польоту Ан-178 — 12,2 км, дальність польоту — 5500 км, максимальна швидкість — 825 км / ч, вантажопідйомність — до 18 т. Літак здатний експлуатуватися з різних аеродромів, в тому числі високогірних і ґрунтових.