УКРАЇНСЬКА КОЛІСНА САУ «БОГДАНА» ГОТУЄТЬСЯ ДО СТРІЛЬБИ НА ДАЛЬНІСТЬ 40 КМ

Українська  колісна  САУ «Богдана» готується до стрільби на дальність 40 км.

Про 8 липня ц.р. повідомив Мілітарний.

З повідомлення пресслужби Генерального штабу ЗСУ стало відомо, що незабаром на державному випробувальному полігоні «Ягорлик», відбудуться стрільби артилерійської системи «Богдана» на дальності до 40 км.

Окрім того, пізніше на цьому полігоні відбудуться випробувальні пуски ракетного озброєння, які пройшли ремонт і модернізацію, – зазначив заступника начальника Генерального штабу Збройних Сил України генерал-лейтенант Радіон Тимошенко.

Варто відзначити, що у Збройних Силах України розпочав функціювання державний випробувальний полігон «Ягорлик». Створення такого майданчику стало необхідно після 2014 року, коли через окупацію Криму, Збройні Сили втратили випробувальний майданчик Державного науково-випробувального центру «Чауда».

Необхідність створення полігону зумовлена подальшим розвитком систем озброєння, таку як протикорабельний комплекс «Нептун» чи реактивна система залпового вогню «Вільха».

Попередні заводські випробування дослідного зразка вітчизняної 155-мм  САУ «Богдана» відбувалися у травні, на загальновійськовому полігоні Збройних Сил України «Широкий Лан».

У межах виконання дослідно-конструкторської роботи, відбувалися вогневі випробування. Вони мали на меті перевірити реалізовані конструкторські рішення у цьому дослідному зразку артилерійського озброєння до вимог технічого завданя.

САУ «Богдана» була вперше продемонстрована у липні 2018 року, проте за цей час дослідний зразок випробовували лише шляхом гідропострілів та інертними зарядами.

Після проведення всіх необхідних державних випробувань та прийняття «Богдани» на озброєння очікується розгортання її серійного виробництва.

САУ «Богдана» виконана у натівському 155-мм калібрі. Розробником декларується дальність пострілу до 40 км звичайним снарядом та до 60 км завдяки застосуванню активно-реактивного боєприпасу.

На «Богдані» очікується встановлення повноцінної цифрової системи керування вогнем та автомату заряджання. Водночас колісна САУ виконана на шасі КрАЗ-63221, що, враховуючи процедуру банкрутства підприємства, ймовірно, зумовить перенесення бойової частини на інше високопрохідне шасі.

Поделиться публикацией