Спеціалісти Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки, що у Чернігові, проводять випробування української модернізації танкоремонтної майстерні ТРМ-80.
Про це 20 червня ц.р. повідомили на сайті Міністерства оборони України.
Основними напрямками покращення стали економія палива та заміна на сучасні зразки робочого обладнання.
Базою для ТРМ-80 є автомобіль ЗІЛ-131, «рідний» бензиновий двигун якого витрачав 50 літрів на 100 кілометрів. Його змінили на дизельний двигун білоруського виробництва Д245.9 з витратою до 32 літрів/100 км.
Ще одним пунктом економії пального є встановлення окремого дизельного генератора EP-R133TDE потужністю 10 кВт бельгійського виробництва.
— У старої моделі автономне живлення електроенергією здійснювалось від базового двигуна АБШ через коробку відбору потужності КОМ-1. Очікувана економія витрат пального в 2 рази, — розповів начальник науково-дослідної лабораторії ДНДІ ВС ОВТ Геннадій Нікіфоров.
Також замінили зварювальні трансформаторні установки на сучасні інверторні Ergus E400 DCi, чи MET400DCi та «Патон«АДИ-200РАС.
— Окрім того, відбулась заміна ручного електрифікованого інструменту (ручні дрилі, електроточила тощо) на сучасні, провідних світових виробників електроінструменту, — додав військовий науковець.
В перспективі промисловість планується не тільки модернізувати існуючі зразки техніки, але й створювати нові, на базі автомобілів українського виробництва.