ПОМАРАНЧЕВИЙ НІС НА НОВИХ ЛІТАКАХ АН – ДОДАТКОВИЙ ДАТЧИК – ДП «АНТОНОВ»

Помаранчевий ніс — це датчик кутів атаки і ковзання або скорочено ДКАК. Його застосовують на початковому етапі випробувальних польотів.

Про це повідомили в прес-службі державного підприємства «Антонов».

Інформується, що датчик заміряє швидкісний тиск і показує кути атаки і ковзання, тобто, визначає напрямок руху літака: вгору, вниз, вправо або вліво.

На помаранчевому носі знаходиться датчик кутів атаки та ковзання (ДКАК)

Аналогічні прилади встановлені на фюзеляжі літака, проте під час перших польотів можуть давати показання з похибкою. Це з пов’язано з тим, що вони отримують інформацію з урахуванням обурення повітряного простору, що створює фюзеляж літака.

Помаранчевий ніс допомагає пілотам отримати дані про політ без урахування такого обурення, оскільки приймач тиску знаходиться на деякій відстані від фюзеляжу.

Після тестових польотів фахівці вивчають дані датчиків, та тарируют, тобто, підлаштовують роботу стаціонарних датчиків літака так, щоб обурення повітряного простору від фюзеляжу не впливало на коректність показань.

Поделиться публикацией