НА ДП «АНТОНОВ» ОПАНУВАЛИ ВИРОБНИЦТВО ВСІХ СКЛАДОВИХ ПЛАНЕРА ЛІТАКІВ АН-178

На державному підприємстві «Антонов» опанували виробництво всіх складових планера літаків Ан-178 та додали десантні люки. Серійний завод «Антонов» тепер здатний виробляти самостійно всі складові планера літаків сімейства Ан-148/158/178.

Про це в програмі Security Talks (Апостроф TV) завив в.о. генерального директора ДП «Антонов» Сергій Бичков, повідомляє Український мілітарний портал.

За його словами, планер повністю створюється в Києві. Раніше значну частину (хвостова частина фюзеляжу та оперення, частина кабіни, мотогондоли) фюзеляжу постачали з Росії (Воронезьке акціонерне літакобудівне об’єднання).

На підприємстві також розкрили інші подробиці щодо заміщення російської складової в літаках.

Тепер системи штурвального керування постачають українські підприємства НТК «Екран» та «ФЕД».

Шасі для літаків виготовляє «Південмаш».

Загалом до програми заміщення російської складової в літаках беруть участь 26 українських підприємств.

Оновлений літак готується до отримання нового сертифіката. Для цього необхідно виконати близько 600 польотів.

На експериментальному літаку Ан-178, на якому і здійснюється програма заміщення російської складової, додатково встановили десантні люки, щоб протестувати й функцію десантування.

На підприємстві відзначають, що літак здатний летіти на низькій швидкості – 150 км/год, що дозволить здійснювати більш ефективне (концентроване на площі) десантування бійців.

Десантні люки є також і на літаку, який будується для Перу. Вони будуть і на трьох літаках Ан-178-100Р для Міністерства оборони України, перший з яких планують віддати замовнику у 2023 році.

 

Поделиться публикацией