Плавучий док зі списаним підводним човном затонув в одній із бухт Севастополя в ніч на неділю, повідомило агентству Інтерфакс інформоване джерело.
«Сьогодні вночі в Південній бухті затонув плавдок ПД-16 зі списаним підводним човном Б-380», — сказав співрозмовник агентства.
За його словами, підводний човен вже сплив і перебуває на плаву. Співрозмовник агентства вважає, що причина затоплення — технічний стан доку.
Офіційного підтвердження інформації агентство поки що не має.
Як розповіли агентству «Інтерфакс-Південь» очевидці, з берега видно, що плавдок затонув не повністю, його верхня частина — кілька метрів — перебуває на поверхні. При цьому сам підводний човен має крен. До цього місця вже підійшов буксир, який встановлює огорожу. Розливу нафтопродуктів не спостерігається.
Великий плавучий док ПД-16 був закладений в 1938 році на Миколаївському суднобудівному заводі ім. 61-го комунара. Його призначення — доковий ремонт підводних човнів, есмінців, тральщиків, суден забезпечення з водотоннажністю до 5 тис. тонн. Плавдок стоїть у Севастополі з 1945 року.
У доці довгі роки розміщувався великий дизель-електричний підводний човен Б-380 — раніше «Горьковський комсомолець» проекту 641Б «Сом», спущений на воду в 1982 році.
Це друга НП з підводними човнами за тиждень. 12 грудня повідомлялося, що виведений зі складу Тихоокеанського флоту дизельний підводний човен частково затонув під час ранспортування на утилізацію в Приморському краї. Інцидент стався дорогою з Владивостока в Находку в місці, де глибина становить 47 метрів. При цьому довжина самої субмарини — 72 метри.