«АНТОНОВ» ЗБИРАЄ П’ЯТЬ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНИХ АН-178

На ДП «Антонов» одночасно з «імпортозаміщенням» не припиняють збирати першу серійну партію військо-транспортних літаків Ан-178 – на різних етапах перебуває п’ять нових машин.

Таку інформацію 26 березня ц.р., повідомив Military Navigator.

Хоча майже всі льотно-конструкторські випробування вже позаду до програми сертифікаційних польотів пілоти перейдуть ще нескоро. Попереду у літака так зване «імпортозаміщення» – за різними оцінками, Ан-178 має від 40 до 60 відсотків комплектуючих російського виробництва. Проте виробництво опанованої частки комплектуючих для літака вже триває.

«Робота з виготовлення агрегатів планерної групи не припиняється. Ну от наприклад, у нашому цеху ми вже закінчуємо п’ятий комплект (крил) літака Ан-178. Приступаємо до виготовлення другого центроплан-комплекту. У нас є вже зачин – 4 комплекти хвостового оперення. У колег з фюзеляжного цеху починаються роботи зі створення фюзеляжу», – повідомив начальник складального цеху ДП «Антонов» Юрій Таренков.

«Тобто ось ці два процеси – виготовлення агрегатів планерної групи й так зване імпортозаміщення, вони йдуть паралельно. І рано чи пізно вони зіллються в одну точку, щоб отримати вже готовий кінцевий продукт», – наголосив він.

Виробництво частини комплектуючих на «Ан» сімейства 1х8, які раніше випускала Росія, держпідприємство налагодило на своїх потужностях. Так, в одному з цехів завершують виготовлення першої рампи на серійний Ан-178. А неподалік виробники держпідприємства збирають пілони. Цей елемент конструкції для літаків Ан-148/158 раніше виготовляв Воронезький авіазавод (ВАЛТ) і він буде уніфікований і для Ан-178.

«Зараз нами освоєна ця номенклатура і тут, в даному пристосуванні, вже збираються пілони на машину 006 літака Ан-178. Ці ж пілони далі, при запуску нової партії Ан-148/158, будуть з уніфікованою конструкцією, яка буде на всіх подальших партіях літаків випускатися», – розповів віце-президент з виробництва ДП «Антонов» Віталій Читак.

«У нас на виробництві також будуть, й частково вже заготовлені, частини мотогондоли двигуна. Тому що на 178 машині вони відрізняються за деякими комплектуючими від 148/158. Мотогондоли для 148/158 виготовлялися в Воронежі. Там також виготовлялася номенклатура механізації крила та управління – елерони, закрилки, передкрилки. У нас на виробництві також починається освоєння й цієї номенклатури», – зазначив Віталій Читак.

Антонівці планують Ан-178, після імпортозаміщення на Ан-158, яке має технічно бути завершене у цьому році з льотними випробуваннями у 2021. Враховуючи подібність льотних систем Ан-158 та Ан-178, які створені на одній базі, переоснащення транспортника, прогнозують на підприємстві, відбуватиметься швидше. До того ж, власне сертифікаційна фаза, після заміни російських комплектуючих на західні аналоги, не повинна зайняти значний час, тому що західні зразки вже мають відповідну сертифікацію.

Варто відзначити, що машину вже давно чекають на ринку не лише іноземні замовники, а й українська армія та нацгвардія. Крім уже відомих контрактів з Азербайджаном та МВС України, Ан-178 бере участь в тендері на постачання 9 літаків до Туреччини.

Перевагою українського літака, над аналогами, є містка вантажна кабіна, що не поступається за габаритами популярним транспортним літакам C-130 «Геркулес» та Ан-12. Це дозволяє перевозити аналогічні вантажі, але дешевше. Крім того, Ан-178 може використовуватися при зльоті з коротких злітно-посадкових смуг (до 1000 метрів), у тому числі з ґрунтовим покриттям.

Поделиться публикацией