РФ РОЗРАХОВУЄ НА ОТРИМАННЯ УКРАЇНСЬКИХ АВІАДВГУНІВ ЧЕРЕЗ КИТАЙ, АЛЕ МОЖЛИВІ Й ІНШІ СЦЕНАРІЇ — ЗМІ

«ЗМІ частіше роблять акцент на тому, що покупка українського підприємства обумовлена ​​перш за все спільним китайсько-російським проектом вертольота нового покоління AHL (Advanced Heavy Lift), проте плани у китайців набагато більш значні. Уже зараз в Китаї використовується 13 типів ЛА, оснащених 1200 одиниць авіадвигунів «Мотор Січ». Військове відомство Піднебесної давно вже ходить колами навколо проекту далекого важкого транспортного літака — китайці чи роблять спроби, то чи вже успішно купили проектну документацію найбільшого в світі транспортника Ан-225 Мрія», — пише Telegram канал Методичка.

«Справа в тому, що вітчизняна (російська – «ОПК») авіація історично вельми «украінозавісіма», а «Мотор Січ» — найяскравіший символ цієї залежності», — відзначають експерти. Саме тут виробляються різні модифікації деталей різних російських літаків, включаючи всі російські Ми і Ка.

«Покупка Мотор Січ створює відразу кілька сценаріїв розвитку китайсько-російсько-українських авіадвігательних відносин. За самим сприятливим розкладом спільні кооперації і російські компанії отримують відносно легальний канал поставок компонентів через Китай. При нейтральному варіанті китайці зберігають кооперацію з Росією на рівні власних інтересів, але ніякої ВТС-дружби з Україною через треті руки вже не буде. Найнегативніший сценарій передбачає поступове зниження ролі і витіснення Росії з усіх совме китайських проектів.

Крім того, Китай, з розвитком власного виробництва, буде поступово «вбивати» економіку російської «Волга-Дніпро» та українського ДП «Антонов», поки остаточно не витіснить їх з ринку. У тому числі і на підставі того, що українська «інтелектуальна власність» стане «китайської інтелектуальною власністю», — резюмує Telegram-канал.

Нагадаємо, в РФ заявили, що знайшли спосіб зробити український Ан-124 «російським». Захист технічного проекту по модернізованого літака призначена на IV квартал 2019 року.