На ДП «Луцький ремонтний завод «Мотор», що входить до складу ДК «Укроборонпром», успішно освоїли виробництво 5,5 тисяч деталей до авіаційних двигунів. Таку інформацію повідомили на офіційному сайті держконцерну 12 вересня ц.р.
У відповідності до програми імпортозаміщення на підприємстві відбувається поетапне освоєння нового виробництва та збільшення виробничих потужностей. Йдеться, насамперед, про деталі, які найбільш часто замінюються на авіадвигунах і є необхідними при кожному ремонті.
Цьогорічним фінансовим планом ДП «Мотор» на закупівлю нового обладнання, спеціального оснащення та технічної документації на нову продукцію передбачено близько 120 мільйонів гривень.
Луцький «Мотор» – унікальне підприємство, яке проводить повний комплекс робіт з капітального ремонту авіадвигунів, включно з капітальним ремонтом агрегатів паливної автоматики та електроагрегатів.
На «Моторі» здійснюють капітальний ремонт авіаційних двигунів до більшості літаків тактичної авіації Збройних Сил України: бомбардувальників Су-24, винищувачів Су-27 та МіГ-29, а також капітальний ремонт агрегатів паливної автоматики до двигунів Д-30 КП (КП-2) для літаків Іл-76 військово-транспортної авіації.
На сьогодні близько 70% всіх замовлень підприємства – це роботи з відновлення двигунів для української військової авіації. Крім того завод виконує гарантійне обслуговування авіадвигунів, роботи із збільшення ресурсу та строку служби двигунів, надає технічні консультації експлуатантам, а також виконує різноманітні дослідження технічного стану авіадвигунів та їх агрегатів.
Крім вітчизняного замовника, є і іноземні партнери, серед яких окремі країни-члени НАТО.
Наразі на заводі працює понад 1200 фахівців. У 2017 році середньомісячна заробітна плата на підприємстві становила 12 710 гривень, у першому півріччі поточного року вона збільшилася до 13 737 гривень. До державного та місцевого бюджетів за минулий рік підприємством сплачено 234 мільйони гривень податків.
Нещодавно колектив «Мотора» відзначив 80-й день народження заводу. Зазначимо, що за свою історію підприємство пройшло шлях від ремонту поршневих двигунів до – сучасних турбореактивних двигунів 4-го покоління. За увесь час свого існування заводом відремонтовано понад 18 тисяч турбореактивних двигунів.